یکی از مراجع تقلید قم حضور گسترده مردم در انتخابات را نشانه اقتدار و عظمت نظام دانست و تاکید کرد: ملت ایران باید با انتخاب فردی اصلح خط بطلانی بر تمام نقشه‌های دشمنان بکشد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،‌ آیت الله حسین نوری همدانی صبح امروز پس از اینکه رای خود را به صندوق انداخت، طی سخنانی تاکید کرد: امروز ملت ایران باید قدرت، عظمت و اقتدار خود را به جهانیان نشان دهد.

وی با بیان اینکه امروز روز لبیک به خواسته رهبر معظم انقلاب است خاطرنشان کرد: این کار با توجه به خون شهدا و آرمان‌های امام باید صورت گیرد و مردم با شور و نشاط و نشان دادن اقتدار خود دشمنان را مایوس کنند.

این مرجع تقلید با بیان اینکه دشمنان نقشه‌های فراوانی برای این انتخابات کشیده‌اند گفت: حضور مقتدرانه ملت همه نقشه‌های دشمنان را نقش برآب خواهد کرد.

وی تاکید کرد: ملت ایران باید با انتخاب فردی اصلح خط بطلانی بر تمام نقشه‌های دشمنان بکشد.

استاد حوزه علمیه قم تاکید کرد: تقوا، تدین و ولایت‌مداری در سطح بالا ویژگی فرد اصلح است و رئیس جمهور باید مشکلات را شناخته و در راستای حل آنها کوشا باشد.

آیت الله نوری همدانی شجاعت، توانمندی و مبارزه با دشمنان را از جمله دیگر ویژگی‌های رئیس جمهور دانست و تصریح کرد‌: رئیس جمهور باید امید دشمنان را به یاس تبدیل کند.

وی با تاکید بر مردم‌داری و تواضع به عنوان دیگر ویژگی‌های رئیس جمهور اصلح خاطرنشان کرد: همه مردم ایران باید با شور و نشاط فراوان مانند 22 بهمن اقتدار جمهوری اسلامی را به رخ دشمنان بکشند زیرا ملت ایران همواره مقتدر و با همت بوده و هیچ گاه تسلیم دشمنان نمی‌شود./ج1

برچسب ها: انتخابات ، نقشه ، شجاعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.