مدیر عامل تیم تراکتور سازی گفت: به زودی با بازیکنان مبالغ فصل را تسویه حساب می کنیم و 30 درصد از مبالغ فصل جدید را هم پرداخت خواهیم کرد.

 حمید زینی زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: پول کم کم به باشگاه تزریق می شود و به زودی با بازیکنان تسویه حساب می کنیم.

با شروع مسابقات و در اولین بازی 30 درصد از مبلغ قرار داد ها را به آنها پرداخت خواهیم کرد البته هدفمان این است که قبل از پرداخت این 30 درصد با بازیکنان مبالغ فصل قبل را تسویه کنیم.

وی در پایان گفت: مذاکره ای را با مسئولان تیم ماشین سازی داشتیم و مقرر شد از این پس بازیکنان تیم امید و زیر 21 سال در این تیم بازی کنند و بعد از کسب تجربه از بازی در یک تیم بزرگسال راهی تراکتور سازی شوند.

دهنوی می تواند رضایت بگیرد و بیاید

حمید زینی زاده افزود: فعلا خبری از برهانی نیست تا آخرین روز نقل و انتقالات منتظر می مانیم و از فرصت باقی مانده استفاده خواهیم کرد.

وی در مورد نصرتی گفت: تنها وضعیت محمد نصرتی بلاتکلیف است. او خودش باید وضعیت خود را روشن کند. ما جای خالی داریم و اگر بخواهیم بازیکنان مورد نظر را به خدمت می گیریم.

زینی زاده در جواب این مسئولان که اگر منتظر بماند و نصرتی و برهانی به تیمهای دیگر بروند تکلیف چیست گفت: ما تا شنبه منتظر می مانیم تا جواب نهایی را به ما بدهند، ما در خدمتشان هستیم در غیر اینصورت وضعیت را بررسی می کنیم و اجازه نمی دهیم تراکتور صدمه ببیند.

وی در مورد تمایل مجدد دهنوی برای بازگشت به تراکتورسازی گفت: دهنوی همین حالا با دو باشگاه قرارداد دارد ما نمی توانیم او را به خدمت بگیریم. با این حال اگر می تواند رضایت نامه بگیرد ما در خدمتش هستیم تا ثابت کنیم تراکتور بهترین جا برای آنها است./آق


برچسب ها: هم ، سی ، درصد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار