جانشین ستاد انتخابات استان تهران گفت: ملت عزیز ایران باید به تأسی از مقام معظم رهبری در ساعات اولیه پای صندوق های رای حاضر شوند.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران، "علی اکبر فدایی" جانشین ستاد انتخابات استان تهران،  با حضور در استانداری این استان طي سخنانی به فرارسیدن روز انتخابات اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب این حماسه‌ساز بزرگ عصر، همچون گذشته در اولین لحظات پای صندوق‌های اخذ رای حاضر شده و آرای خود را در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر به صندوق انداختند.

وی افزود: لذا همه باید همان‌طور که رهبر انقلاب فرمودند این کار را به تاخیر نیاندازیم، چراکه بنا بر فرمایشات ایشان "فی التاخیر آفات".

جانشین ستاد انتخابات استان تهران تصریح کرد: ما همیشه شاهد بودیم که امام راحل و رهبر انقلاب در اولین لحظات رای خود را به صندوق می انداختند، مردم نیز باید با تأسی از این بزرگان باید برای خلق حماسه بزرگ، زودتر پای صندوق‌های اخذ رای حاضر شوند.

فدایی ادامه داد: گزارش‌ها حاکی از این است که تا این لحظه نیز مردم در بسیاری از شعب اخذ رای حاضر شده‌اند و در بعضی شعب صف‌هایی نیز ایجاد شده است.

جانشین ستاد انتخابات استان تهران اظهار داشت: دشمنان لحظات ما را رصد می‌کنند، لذا باید کاری کرد که آن‌ها از عمل خود پشیمان شوند و دشمن را باید با مقاومت و ایستادگی از عمل خود ناامید کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: علی‌رغم خواست دشمن، همه ما باید به صحنه آمده، هرچه زودتر وظیفه خود را انجام دهیم و ملت ایران همانند گذشته در این صحنه نیز حاضر شده و به پیروزی خواهند رسید.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: علی اکبر ، فدایی ، ستاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار