شعب اخذ راي در مازندران از ساعت 8 صبح بر روي راي دهندگان گشوده شد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران ، كار راي گيري براي يازدهمين دوره انتخابات ریاست جمهوری ، چهارمين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا و میاندوره ای مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر كشور صبح امروز در استان مازندران نيز آغاز شد.

گزارش خبرنگاران ما از مناطق مختلف مازندران و ستادهاي انتخابات شهرستان هاي استان حاكيست كه راي گيري از ساعت هشت صبح و با نام خدا و صلوات بر محمد و آل محمد (ص) در شعب اخذ راي به جريان افتاده است.

بر اساس اين گزارش ، شهروندان مازندراني نيز صبح جمعه متفاوتي را امروز آغاز كردند و با استفاده از خنکی صبحگاهي خود را به پاي صندوق هاي راي رسانده تا از حق خود براي تعيين سرنوشت و انتخاب رئيس دولت و اعضاي شوراهاي شهر و روستا استفاده كنند.

بر اساس اعلام ستاد انتخابات استان مازندران، براي جمع آوري آراي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري و چهارمين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا و همچنين انتخابات مياندوره اي مجلس شوراي اسلامي در حوزه انتخابيه تنكابن ، رامسر و عباس آباد هفت هزار و 934 صندوق راي گيري در نظرگرفته شده است.

آراي رياست جمهوري در مازندران در سه هزار و 784 صندوق، شوراي شهر و روستا در سه هزار و 691 و انتخابات مياندوره اي مجلس در حوزه انتخابيه تنكابن، رامسر و عباس آباد هم در 459 صندوق جمع آوري مي شود/س
برچسب ها: رای ، شعب ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.