سپاه امام رضا(ع) استان خراسان رضوی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری بیانیه صادر کرد.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، متن این بیانیه به شرح ذیل است:

ضمن گرامیداشت اعیاد با عظمت شعبان المعظم، سالروز میلاد با سعادت سید و سرور آزادگان و شهیدانٰ، حضرت اباعبدا لله الحسین(ع) و روز پاسدار را تبریک عرض نموده و در عهدی مجدد با آرمان های امام راحل(ره)، شهدا و تجدید میثاق با رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی، امام خامنه ای ( مدظله العالی) به نکات حائز اهمیت زیر اشاره میشود:

تشکیل سپاه و بسیج از معجزات قرن ما بود که به دست با کفایت بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) شکل گرفت که در طول عمر پر برکت خود منشأ خدمات بسیار ارزشمندی در دوران انقلاب، دفاع نقدس و پس از آن بوده و خواهد بود.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که به عنوان یک نهاد بنیادین و منعطف در همه ی محور های اصلی نظام مقدس و البته بر اساس قانون به شمار می رود، همچنان که تا کنون در تمام مأموریت ها نقش خود را به خوبی و موفقیت ایفا کرده است در ادامه نیز به نهادی کار آمد و سرافراز تبدیل شده است که مایه ی امید و آرزوی دوستان و مورد غضب دشمنان واقع گردیده است؛ کانامه ای درخشان در عرصه های نظامی، عمرانی، امنیتی، اطلاعاتی، صنعتی، علمی، فناوری ، موشکی و سایبری که سپاه تا کنون اقتدار و کار آمدی خود را بطور کامل نشان داده است.

سپاه به عنوان بازوی قدرتمند ولایت فقیه در عرصه های مهم داخلی و خارجی همواره آماده فداکاری و جانفشانی بی دریغ بوده وخواهد بود و اجازه کوچکترین توطئه و تحرکی را به دشمنان نخواهد داد و به یقین معتقد است که باید پشتیبان ولایت فقیه بود تا به مملکت آسیبی نرسد.

سپاه پاسداران با تمسک به سیره ی نبی معظم و اهل بیت (ع) و اعتقاد و ایمان راسخ به راه امام و شهدا و تبعیت از ولی امر، نقش اساسی خود را که همانا حفظ دستاورد های انقلاب اسلامی که ثمره مجاهدت علما و رزمندگان و ایثارگران و شهدای عزیز بی شماری از صدر اسلام تاکنون بوده است را تا پای جان سرلوحه ی کار خود خواهد داشت و به فرموده آن عزیز سفر کرده :«نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ما، به حق از بزرگترین سنگر های دفاع از ارزش های الهی نظام ما بوده و خواهد بود» را جامه ی عمل خواهد پوشاند.

فلسفه ی وجودی سپاه، دفاع از انقلاب اسلامی و دستاورد های آن در برابر هر سه طیف، تهدیدات سخت، نیمه سخت، نرم و همچنین کمک به عمق بخشی داخلی و خارجی انقلاب اسلامی است که برای تحقق این رسالت الهی و خطیر با توکل بر خدا و در چهارچوب تدابیر حکیمانه فرمانده معظم کل قوا در راستای سیاست های راهبردی خود با تلاش بی وقفه و خستگی ناپذیر پاسداران خدوم، متعهد و متخصص تحقق خواهد یافت و حجم بالای اقدامات و عملکرد سپاه در سال های اخیر مؤید این نکته است.

حضور در تمام صحنه های ملی و انقلابی از سوی آحاد ملت شریف و سرافراز ایران همیشه مورد تأکید دلسوزان و خصوصا رهبر فرزانه ی انقلاب بوده است و از جمله مهمترین سیاست های راهبردی و استراتژیک هر نظام، عرصه ی انتخابات است. انتخابات 24 خرداد ماه از سرنوشت سازترین عرصه های حضور و نماد حماسه سیاسی است. انتخاباتی که در معرض دید و رصد دوستان و دشمنان انقلاب اسلامی قرار دارد و حضور حماسه ساز تمام اقشار از مرد و زن، پیر و جوان، روستایی و شهری و بسیجیان دلاور، حماسه سیاسی را به واقع و به فضل الهی، با انتخاب کاندیدای اصلح رقم خواهد زد.


برچسب ها: بیانیه ، سپاه ، امام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.