اهالی ورزش قبل از انتخابات ریاست جمهوری، در خصوص این اتفاق مهم اظهار نظراتی را انجام داده اند که می توانید در زیر آنها را بخوانید.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، با توجه به اینکه انتخابات ریاست جمهوری امسال امروز جمعه برگزار می شود، اهالی ورزش کشورمان در این خصوص صحبت هایی را انجام داده اند که می توانید گفتگوی آنها با خبرنگار باشگاه را در زیر بخوانید.

ماجدي: حضور ما مشت محکمي بر دهان استکبار است

ميرشاد ماجدي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: من به همراه ستار همداني و حسين عالميان امروز ساعت 10:30 در حسينيه ارشاد حاضر شديم تا با رأي دادن مشت محکمي بر دهان استکبار بزنيم و اين را نشان دهيم که سرنوشت کشور برايمان اهميت دارد.



شایسته: انتخابات مظهر مردم سالاری دینی و شکر نعمت جمهوریت نظام است

رئیس فدراسیون تنیس حضور مردم در صحنه انتخابات را باعث نابودی نقشه های استکبار و دشمنان دانست و افزود: ماه خرداد برای ملت ایران ماه تجلی حماسه های بزرگ می باشد بویژه اینکه در اندیشه مقام معظم رهبری امسال سال حماسه سازی سیاسی است.

شایسته: انتخابات مظهر مردم سالاری دینی و شکر نعمت جمهوریت نظام است

انتخابات نمادی از فضایل ملت است ، ملتی که همواره در راه آرمان های انقلاب اسلامی جانفشانی کرده اند و در این راه سختی ها کشیده اند.

وی ملت شریف و فهیم ایران اسلامی را به حضور گسترده در یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد و تحقق حماسه سیاسی مورد تاکید مقام معظم رهبری را مایه همبستگی، انسجام داخلی، عزت، سربلندی و اقتدار ملی نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه منطقه ای و بین المللی دانست.

شایسته تصریح کرد : انتخابات جمعه۲۴ خرداد بیانگر استقرار و نهادینه شدن مردم سالاری دینی و نقش موثر و تعیین کننده مردم در تعیین سرنوشت خویش و نمایش حمایت از نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

وی اضافه کرد: ملت بزرگ ایران باید در انتخابات مهم ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی با مشورت و نظرخواهی از افراد زبده، آگاه و معتمد و تحقیق و بررسی، افراد صالح و شایسته را شناسایی کنند و امور اجرایی کشور، شهرها و روستاهای خود را به دست آنان بسپارند.

وی که خود یکی از نامزدهای چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر در تهران بزرگ است، گفت:انتخابات نمادی از فضایل ملت است، ملتی که همواره در راه آرمان های انقلاب اسلامی جانفشانی کرده اند و در این راه سختی ها کشیده اند، ملتی که برای رسیدن به آرمان های خمینی کبیر(ره) از هیچ تلاشی فروگذاری نکرده اند و برای حفظ انقلاب اسلامی در رکاب رهبری عزیز با صلابت و استقامت خود شجاعانه ایستاده اند.

رئیس فدراسیون تنیس افزود : با الطاف الهی و دعای خیر امام عصر (اروحنا فداه) ملت انقلابی ایران اسلامی بار دیگر در شورانگیزترین حماسه ملی مشارکت متعهدانه خواهد یافت و دعوت رهبر معظم انقلاب اسلامی را برای شرکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اجابت می نماید.
انتخابات مظهر مردمسالاری دینی و شکر نعمت جمهوریت نظام است، لذا هر چه حضور ملت انقلابی باشکوه تر و منسجم تر باشد پایه های نظام اسلامی دوام و استحکام بیشتری می یابد.

شایسته در پایان گفت : شرایط خطیر داخلی و بین المللی کشور عزیزمان ایجاب می کند همه سلایق وفادار به نظام و قانون اساسی با حضور گسترده در انتخابات ۲۴ خرداد برگ زرین دیگری از همبستگی ملی را به نمایش بگذارند، بی شک حضور تاریخی ملت ایران در انتخابات پشت استکبار را می لرزاند و تراز ملت ایران را در عرصه های بین المللی ارتقا می دهد.


رضازاده: همه ما باید نسبت به خلق حماسه سیاسی متعهد باشیم

رئیس فدراسیون وزنه برداری با اشاره به اهمیت حضور پرشور مردم وظیفه شناس ایران اسلامی در انتخابات حساس ریاست جمهوری گفت: بدون شک توجه به منویات رهبری، زمینه‌ساز تحقق حماسه سیاسی است.


حسین رضازاده افزود: ملت ایران از پیر و جوان گرفته تا زن و مرد، خوب می دانند این حماسه در پرتو حضوری پرشور در پای صندوق های رای حاصل می شود.

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی ایران همواره درصدد ایجاد اخلال در کار انتخابات بوده اند، افزود: در این شرایط همچون همیشه حضور حداکثری ملت در پای صندوق های رای موجب یأس و سرخوردگی دشمنان خواهد شد و همین موضوع زمینه ساز آن خواهد بود که جمهوری اسلامی ایران با سرعتی بیشتر در مسیر رشد و تعالی قدم بردارد.

رضازاده با بیان اینکه در سال حماسه سیاسی و اقتصادی، همه ما باید نسبت به خلق این دو حماسه تاریخی متعهد، معتقد و همدل باشیم، خاطرنشان کرد: ملت همیشه در صحنه طی 35 گذشته همواره با حضور پرشور خود در انتخابات ثابت کرده اند در دفاع از آرمان‌های نظام ایستاده‌اند. امروز هم در عرصه حساس انتخابات لازم است تا با اطاعت از بیانات رهبری، حضوری حداکثری پای صندوق های رای داشت و با انتخاب فرد اصلح برای مدیریت اجرایی کشور آینده روشنی را برای ایران اسلامی رقم زد.

رضازاده که خود یکی از نامزدهای چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر در تهران بزرگ است، در پایان گفت: در کنار انتخاب فرد اصلح به عنوان رئیس جمهور بعدی، همه باید تلاش کنیم افرادی به عنوان اعضای شورای شهر انتخاب شوند که با احساس مسئولیت بالا در راستای توسعه و آبادانی ایران اسلامی تمام تلاش خود را بکار گیرند.

*پيرواني: رئيس جمهور آينده بايد فراجناحي عمل کند

اميرحسين پيرواني در گفتگو با خبرنگار ما گفت: شرکت در انتخابات يک وظيفه ملي است و همه ملت ايران بايد در آن حضور پيدا کنند و با توجه به بيوگرافي و اطلاعاتي که از مناظره ها و گفتگوهاي کانديداها در رسانه ملي شنيدند يک انتخاب درست را انجام دهند.

کارشناس فوتبال کشورمان تصريح کرد: خوشبختانه در مناظره هاي نامزدها صحبت همه آن ها يکي بود و هدف اصلي شان را حل مشکلات جوانان قرار دادند در حال حاضر دغدغه تمام خانواده هاي ايراني آينده جوانان شان و حل مشکلات آن ها از نظر بيکاري و اقتصادي است.
 
پيرواني بيان کرد: هر کدام از کانديداها که به سمت رياست جمهوري ايران رسيد بايد فراجناحي عمل کند و از همه احزاب چه اصلاح طلبان و چه اصول گراها در کابينه خود استفاده کنند تمام استعدادها و روشنفکران ايراني را به کار گيرند.
 
وي در آخر گفت: رئيس جمهور آينده بايد معزل تورم، مشکلات بيکاري و اقتصادي را از بين ببرد.
 
*فکری: در انتخاب کاندیدا منافع مملکت مهمتر از منافع شخصی است

محمود فکری در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: وظیفه ما این است که به عنوان یک ایرانی در انتخابات شرکت کنیم و به طور حتم من هم با حضور در پای صندوق های رأی به وظیفه ام عمل خواهم کرد.



بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال ادامه داد: در انتخاب کاندیداها آنچه اهمیت دارد این است که کسی را انتخاب کنیم که در راستای منفعتی که قرار است به ما برساند نباشد بلکه به درد مملکت بخورد و درد مردم و جامعه را بداند و سعی در رفع مشکلات آن ها داشته باشد.
 
فکری اذعان داشت: جامعه ورزش همیشه در تصمیم گیری های مهم و سرنوشت ساز پیشگام بوده است و در این انتخابات هم وظیفه خود می دانند که به خاطر دینی که به مردم و کشورشان دارند شرکت کنند.
 
*همدانی: رئیس جمهور آینده باید به فکر دغدغه مردم ایران باشد

ستار همدانی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: انتخابات میدان بزرگی است که باید تمام کسانی که در این آب و خاک زندگی می کنند به وظیفه خود که رأی دادن است عمل کنند.



مربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: فکر می کنم کسی هم که به عنوان رئیس جمهور ایران انتخاب می شود باید تمام تلاشش را بکند تا دغدغه های مردم را کم کند و فقط در حد شعار نباشد.
 
وي افزود: روز جمعه در پای صندوق های رأی حاضر می شوم تا بار دیگر ایران حماسه ساز شود. فکر می کنم شرکت تک تک افراد، جامعه ایران را سرافراز می کند. البته باید شخصی هم که انتخاب می شود به خواسته های مردم جامه عمل بپوشاند.
 
همدانی ادامه داد: تنها تقاضای من و آحاد مردم از رئیس جمهور آینده این است که بعد از انتخاب شدن به مشکلات مالی رسیدگی کنند. فکر می کنم مردم از نظر مالی در مضیقه هستند.
 
مربی تیم فوتبال استقلال خاطر نشان کرد: فکر می کنم اولویت رئیس جمهور آینده باید مسائل و مشکلات اقتصادی باشد. به هر حال برای اینکه ما آینده خودمان را تضمین کنیم باید رأی دهیم.
 

*بیگ زاده: سرنوشت کشورم برایم مهم است/رئیس جمهور باید اوضاع اقتصادی را سامان دهد

هاشم بیگ زاده در گفتگو با خبرنگار ما گفت: فکر می کنم هر کسی که نام ایران و ایرانی را به یدک می کشد، وظیفه ی ملی و میهنی اش این است که پای صندوق های رای حاضر  شود و بار دیگر حماسه بیافریند.



بازیکن تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: روز جمعه همراه با دیگر بازیکنان و مردم سلحشور ایران پای صندوق های رای می روم تا بار دیگر در سرنوشت کشورم سهمیه باشم.
 
وی در مورد انتظاراتش از رئیس جمهور گفت: رئیس جمهور باید از جنس مردم باشد تا درد مردم را بفهمد و به مشکلاتشان رسیدگی کند، رئیس جمهور نبايد شعارهایی بدهد که بعد از انتخابات نتواند به آن عمل کند.
 
بیگ زاده ادامه داد: رئیس جمهور باید اوضاع اقتصادی را تغییر دهد تا افراد ضعیف اجتماع، کمتر دغدغه اقتصادی داشته باشد.
 
بازيکن تيم ملي فوتبال خاطر نشان کرد: امیدوارم ملت شریف ایران روز جمعه پای صندوق های رای حاضر شوند و به کاندیدای مورد نظر خودشان رای دهند تا شاهد حماسه سیاسی پر شور باشیم.
 
*مرادی: هرکس خواهان پیشرفت ایران است رأی دهد
 
مسعود مرادی در گفتگو با خبرنگار ما اضافه کرد: به نظر من شرکت در انتخابات یک وظیفه است و هر کس که به سرنوشت ایران علاقمند و خواهان پیشرفت کشورش است باید رأی دهد و در انتخابان سهیم باشد.

پيشکسوت داوري کشورمان ادامه داد:‌ من هم بررسی های لازم را انجام داده ام و به کاندیدای مورد نظرم هم در ریاست جمهوری، هم در شورای شهر رسیده ام.
 
مرادی اذعان داشت: به طور حتم شعارهای انتخاباتی همیشه وجود داشته و هر کاندیدایی از آن استفاده می کند اما معیار و خواسته ما این است که فردی که به ریاست جمهوری می رسد در راستای وعده هایی که داده پیش برود و وضعیت مملکت را بهبود بخشد.
پیشکسوت داوری کشورمان از مردم خواست تا با حضور پرشور در پای صندوق های رأی به وظیفه خود عمل کنند.
 
*غلامپور: اميدوارم کسي که اصلح تر است انتخاب شود

بهزاد غلامپور در گفتگو با خبرنگار ما گفت: انتخاب يک حماسه ملي است و همه مردم بايد در انتخابات شرکت کنند اميدوارم  کسي که اصلح تر است براي رياست جمهوري انتخاب شود.



مربي دروازه بانان پرسپوليس در خصوص شرکت در انتخابات انتخاباتي رياست جمهوري گفت: شرکت در انتخابات يک وظيفه ملي و مردمي است و همه بايد در انتخابات شرکت کنند.
 
*رأفت: شرکت در انتخابات وظیفه ملی است

پایان رأفت در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: حضور در انتخابات ریاست جمهوری یک وظیفه ملی بر دوش من است و من شرکت خواهم کرد و از تمام مردم ایران می خواهم در این میدان ملی شرکت کنند.



کارشناس فوتبال کشورمان در ادامه گفت: از رئیس جمهور آینده می خواهم که تنها فکر مشکلات اقتصادی و تورم مردم ایران باشد و هدف اصلی خود را مشکلات جوانان قرار دهد،‌ حل مشکلات جوانان ایرانی حل تمام مشکلات ایران است زیرا یک کشور جوان هستیم و باید مسئولین به فکر آینده های کشورمان باشد و مشکلات بیکاری و اقتصادی آن ها را حل کند.
 
*خوش خبر: چشم جهان به انتخابات ایران دوخته شده است/ثبات کشورمان را به رخ همگان می کشانیم

امیر خوش خبر، سرپرست تیم ملی والیبال در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: تمام دنیا چشم به انتخابات ایران دوخته اند با حضور تمامی آحاد مردم در پای صندوق های رأی ثبات کشورمان را به رخ همگان می کشانیم.



سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان گفت: حضور مردم پای صندوق های رأی از اهمیت بسیار زیادی در عرصه جهانی برخوردار است.
 
*زرینی: انتخابات امسال پر شورتر از سال های قبل برگزار می شود

حمزه زرینی در گفتگو با خبرنگار ما افزود: چند سالی است که با حضور در انتخابات سرنوشتمان را خودمان تعیین می کنیم به طور قطع امسال هم با وجود حواشی که از سوی رسانه های خارجی انجام شده، پر شورتر از گذشته مردم در انتخابات حاضر خواهند شد.




دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال تصریح کرد: مردم با حضور پر رنگ در انتخابات نشان می دهند که تمام تلاش های بیگانگان بی اثر است./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار