مهم ترین عناوین خبری گروه "بين الملل" که در روز پنجشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: از شرايط كانديداتوري در انتخابات رياست جمهوري تا مناظرات، تبليغات، شعارهاي انتخاباتي و افكارعمومي، انتخابات ايران بدليل غير قابل پيش بيني بودن آن همواره شگفت‌انگيز بوده است، بررسي مواضع رسانه‌هاي منطقه و جهان در خصوص انتخابات رياست جمهوري ايران و.... است.

مهمترین عناوین خبری گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح ذیل است.

از شرايط كانديداتوري در انتخابات رياست جمهوري تا مناظرات، تبليغات، شعارهاي انتخاباتي و افكارعمومي
در اين گزارش قصد داريم به اختصار انتخابات رياست جمهوري در "آمريكا" را با انتخابات رياست جمهوري در "ايران" مقايسه كنيم و در موارد مشخصي، به تفاوت‌هاي ميان اين دو كشور هم به لحاظ مفاد قانوني و هم حواشي برگزاري انتخابات بپردازيم.

انتخابات ايران بدليل غير قابل پيش بيني بودن آن همواره شگفت‌انگيز بوده است

"
يوسف جمال الدين" تحليلگر نشريه "گلوبال پست" در گزارش جديد خود تحت عنوان "چرا انتخابات ايران از اهميتي مضاعف برخوردار است؟" پيرامون انتخابات رياست جمهوري پيش روي کشورمان.

بررسي مواضع رسانه‌هاي منطقه و جهان در خصوص انتخابات رياست جمهوري ايران

رسانه هاي منطقه و جهان يك روز پيش از رقم خوردن حماسه سياسي مردم ايران به پوشش اخبار انتخابات رياست جمهوري كشورمان پرداختند.

تظاهرات مردم ترکیه از لنز دوربین عکاس یونانی
"
گئورگوس موتافیس" عکاس آتنی، هفته پیش وارد استانبول شد تا تظاهرات مردم وجوانان ترک را علیه دولت اردوغان ثبت کند . این تظاهرات در ابتدا به خاطر نجات آخرین فضای سبز استانبول یعنی پارک گزي انجام گرفت چون دولت می خواهد آن را تخریب کند و به جای آن یک فروشگاه بسازد.

هدف قرارداده شدن يك هواپيماي مسافربري عراقي در فرودگاه دمشق/چند مسافر زخمي شدند
شبكه روسيااليوم از هدف قرار داده شدن يك هواپيماي مسافربري عراقي در فرودگاه شهر دمشق خبر داد.


تاکید سخنگوی حماس بر اهمیت انتخابات ایران
فلسطینی ها با توجه به جایگاه مهم جمهوری اسلامی ایران در دفاع از مقاومت و مسأله فلسطین، بر اهمیت انتخابات ریاست جمهوری کشورمان تأکید کردند.

هلاکت چندین تروريست در استان حلب سوريه

در ادامه پیشروی های ارتش سوریه ، چند تروريست در استان حلب سوريه کشته شدند.

سخنرانی سيد حسن نصرالله ؛ فردا

سيد حسن نصرالله ، دبیر کل حزب الله لبنان فردا سخنراني مي کند.

نهم تير، تاريخ انتخابات زيمبابوه
"
رابرت موگابه" رئيس جمهور زيمبابوه روز پنجشنبه، 31 ژوئيه(9 تير) را به عنوان تاريخ برگزاري انتخابات سراسري در اين کشور جنوب آفريقا اعلام کرد.

ساخت صدها واحد مسکونی جدید در ادامه شهرک سازیهای غیرقانونی اسرائیل

رژیم صهیونیستی طرح احداث صدها واحد مسکونی در شمال کرانه باختری و صدور مجوز برای واحدهای مسکونی غیرقانونی در شهرک صهیونیست نشین " ایتامار" را تصویب کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار