رهبر حزب کارگر انگليس از سياستهاي اقتصادي دولت "دیوید کامرون " انتقاد کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران؛ ديويد ميليبند در اظهاراتي در پارلمان انگليس در انتقاد از سياستهاي اقتصادي ديويد کامرون نخست وزير اين کشور گفت سه سال از دولت ديويد کامرون مي گذرد اما استانداردهاي زندگي مردم همچنان رو به کاهش است.

 اين خود نشان مي دهد نخست وزير، علل شکست سياستهاي خود را در افزايش رشد اقتصادي کشور نمي داند. هم اکنون دستمزدها در حال سقوط است و زندگي مردم عادي هر روز بدتر مي شود. نخست وزير تلاش مي کند به مردم بقبولاند که زندگي آنها بهتر مي شود اما در واقع زندگي مردم هر روز بدتر مي شود. آمارها نشان مي دهد از زماني که کامرون نخست وزير انگليس شده است هر سال متوسط دستمزدها هزار و سيصد پوند کاهش داشته است.

 متاسفانه نخست وزير هيچ پاسخي به بحران بدتر شدن استانداردهاي زندگي مردم ندارد. در مطلبي نوشته شده بود وضعيت انگليس همانند هواپيمايي است که خلبان نمي داند آن را چگونه فرود بياورد. بنابراين اگر خلبان کار خود را بلد نيست بهتر است کنار برود و فيلمهاي آموزش پرواز را تماشا کند.

واقعيت اين است هر روز که مي گذرد قيمتها بالا مي رود، دستمزدها کمتر مي شود در حالي که نخست وزير به مردم مي گويد اوضاع بهتر مي شود. او مدعي است اقتصاد در حال بهبود است اما براي خانواده هاي معمولي زندگي سخت تر مي شود. زندگي آنها در دولت محافظه کاران بدتر شده است. 

برچسب ها: رهبر ، کامرون ، انگلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار