مربی تیم ملی جوانان تنیس روی میز گفت: مکان اردوهای تیم ملی را متناسب با آب و هوای قطر میزبان رقابت های قهرمانی آسیا تدارک دیده ایم.

محسن شیشه گر ها در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، با بیان این مطلب افزود: اردوی تیم ملی جوانان و نوجوانان تنیس روی میز برای آمادگی در رقابت های قهرمانی جوانان آسیا به مدت 10 روز از 26 خرداد ماه به میزبانی آبادان آغاز می شود.

وی در خصوص علت انتخاب آبادان به عنوان مکان اردوی تیم ملی اظهار داشت: هدف ما این است که قبل از رقابت های قهرمانی آسیا چندین مرحله اردو داشته باشیم و از آنجا که قطر میزبان رقابت ها است شهرهایی را انتخاب خواهیم کرد که از نظر شرایط آب و هوایی همانند آنجا باشد که به همین دلیل شهرهای جنوبی شبت به سایر مکانها به این شرایط نزدیک تر هستند.

شیشه گرها ادامه داد: البته قرار بود زمان اردو زودتر باشد اما به دلیل برنامه امتحانی بازیکنان کمی به تعویق افتاد.

مربی تیم ملی جوانان تنیس روی میز مسابقات قهرمانی جوانان آسیا را اینگونه ارزیابی کرد: رقابت های آسیایی سال 2013 بعد از ماه رمضان و از 8 تا 12 شهریور برگزار می شود این پیکارها از سطح بالایی برخوردار است و از آنجا امسال دو بازیکن تأثیرگذار یعنی محمدعلی روین تن و علیرضا ملا رجبی از تیم ملی جوانان خارج شده اند مجبور هستیم با تمیه بر سرمایه های خوب و جدیدی که داریم نمایش قابل قبولی داشته باشیم و کار کمی سخت تر از گذشته شده است.

شیشه گرها درباره اعزام به رقابت های چین تایپه پیش از پیکارهای قطر اذعان داشت: اعزام به مسابقات چین تایپه پیش از رقابت های قهرمانی جوانان آسیا توسط کمیته فنی فدراسیون به تصویب رسیده است این مسابقات از اهمیت بالایی برخوردار است و بیشتر تیم های برتر آسیا در آن به این علت شرکت می کنند که برای مسابقات آسیایی تیم های خودشان را ارزیابی کنند من امیدوار هستم که شورای برون مرزی هم با اعزام ما موافقت کند و بتوانیم برای رقابت های قطر تدارک لازم را ببینیم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار