رییس پلیس فتا استان فارس با اشاره به لزوم دقت بیشتر در نگهداری از رمزهای بانکی به هموطنان هشدار داد به راحتی به دیگران اعتماد نکرده و اطلاعات بانکی خود را در اختیارشان قرار ندهند.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران سرهنگ حسینی گفت : پیرو شکایت خانمی مبنی بر برداشت غیرمجاز وجه از حسابش، پرونده در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.  
رئيس پليس فتا استان فارس افزود : بنابر اظهارات شاکیه و بررسی های اولیه مشخص شد یارانه واریزی به حساب وی طی چند روز گذشته برداشت شده است در صورتیکه اطلاعات حساب خود را تاکنون در اختیار فردی قرار نداده است.  
سرهنگ حسینی ادامه داد: نهایتاً پس از بررسی های صورت گرفته مشخص شد فرد برداشت کننده پسر 13 ساله شاکیه می باشد که نهایتاً وی به این یگان احضار و اعتراف کرد زمانیکه مادرم کارت عابر بانک خود را برای دریافت یارانه در اختیارم گذاشت از موقعیت سوءاستفاده و اقدام به خرید کفش کردم .  
این مقام انتظامی به این نکته اشاره کرد که مشاهده می شود با توجه به هشدارهای مکرر این پلیس متاسفانه بعضی از هموطنان با  اعتماد بی جا ، موجب دردسر برای خود و خانواده می شوند که این لزوم دقت بیشتر در نگهداری اینگونه اطلاعات شخصی را می طلبد./ف

برچسب ها: نوجوان ، سارق ، حساب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار