با نگاهی به اندیشه های اما راحل و رهبری ، ایمان و تعهد ، کاردانی ، شایستگی و امانت داری را مهمترین شاخصه های نامزد اصلح برای ریاست جمهوری می یابیم.

به گزارش خبرنگار معارف باشگاه خبرنگاران ،  در این میان چنانچه دغدغه دین مدارانه مطرح با شد و از آن سو علم و توانایی نیز همراه شود ، نتیجه اش تحقق خدمت صادقانه است.
بر اساس آنچه که از معارف اهل بیت (ع) دریافتیم کسی که واقعاً دغدغه اش دین باشد و همه  کارهایش رنگ اخلاص به خود بگیرد در پرتو تقوای الهی همواره به مراقبه و محاسبه نفس می پردازد. از این رو وقتی شعار مقابله با فقر و فساد و تبعیض سر می دهد و از عدالت طلبی دم می زند صادق است و هدفش را جلب رضایت خدا می داند.
امام خمینی ( ره) فرمودند: هر بلایی سر انسان یا جامعه می آید بر اثر هوای نفس و خود خواهی است و
اگر انسان در هر امری وارد می شود در آن خودخواهی را کنار بگذارد و مصلحت را ملاحظه کند و خدا را ملاحظه بکند هم موفق می شود و هم از خطراتی که در این خودخواهی است در امان می ماند.
مقام معظم رهبری در فرمایشات خود در دی ماه سال 81 میان مردم قم فرمودند : (( ما هر جا موفق شدیم ناشی از تبعیت اسلام بود و هر جا ناموفق ماندیم ناشی از سرپیچی اسلام بود. این که امام بزرگوار این همه بر تحقق اسلام در قوانین ما در عمل مسئولان ما و در رفتار دولت و مسئولان قضایی ما تاکید می کرد برای این بود./ف
برچسب ها: اندیشه ، راهبرد ، امام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار