معاون سیاسی امنیتی استانداری و رئیس ستاد انتخابات استان چهارمحال و بختیاری گفت: برای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، یک میلیون و 435 هزار تعرفه رای در سطح استان چهارمحال و بختیاری توزیع شد.

یزدان جلالی افزود: از تعداد تعرفه توزیع شده 700 هزار برگ مخصوص انتخابات ریاست جمهوری و بقیه به انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اختصاص دارد.
وی اظهار داشت: توزیع تعرفه ها ازمراحل حساس برگزاری انتخابات است که با هماهنگی حراست استانداری و نمایندگان شورای نگهبان و نیروهای امنیتی و انتظامی و طبق قوانین انتخابات توزیع شده است.
جلالی تصریح کرد: دیگر اقلام مربوط به انتخابات از جمله لوازم التحریر، مهرهای مخصوص، فرم های صورتجلسه، صندوق های اخذ رای بصورت پلمپ شده در اختیار فرمانداری ها قرار گرفته است.
معاون سیاسی امنیتی استانداری و رئیس ستاد انتخابات استان چهارمحال و بختیاری گفت: فرمانداری ها امروز اقلام را به تفکیک بخش های تابعه تفکیک و در شعب اخذ رای توزیع خواهند کرد.
وی افزود: پس از پایان زمان برگزاری انتخابات و شمارش آرا، صندوق های انتخابات شوراهای اسلامی روستاها برای تجمیع به بخشداری ها و صندوق های انتخابات شوراهای اسلامی شهرها به فرمانداری ها منتقل می شود.
جلالی یاداور شد: همچنین صندوق های انتخابات ریاست جمهوری در ابتدا در بخشداری ها تجمیع و سپس به فرمانداری ها منتقل می شود.

24 خرداد همزمان با سراسر کشور انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در 848 شعبه شهری و روستایی در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود./ع

برچسب ها: توزیع ، تعرفه ، رای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.