مهاجم فصل قبل سرخپوشان پایتخت دقایقی پیش با مسئولان تراکتورسازی تبریز به توافق رسید، مدیرعامل تراکتور ضمن تایید این خبر گفت: کریمی فعلا تا ثبت رسمی قرارداد در تمرینات شرکت نمی کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، علی کریمی مهاجم فصل پیش پرسپولیس تهران، دقایقی پیش با مسئولان تراکتورسازی و زینی زاده (مدیرعامل این باشگاه) به توافق رسید و فصل آینده در این تیم تبریزی توپ خواهد زد.

زینی زاده مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز در این باره به خبرنگار ما گفت: مدتها بود با کریمی مذاکره کرده بودیم و بالاخره موفق شدیم با او قرارداد داخلی به مدت یک سال امضا کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا جواد کاظمیان رابط باشگاه تراکتورسازی و کریمی بوده است گفت: هم جواد و هم بقیه بازیکنان ما با کریمی در تماس بودند و دوستان کریمی هستند. آنها فقط به ما کمک کردند اما ما بدون واسطه با کریمی مذاکره کردیم و خوشبختانه نتیجه هم گرفتیم.

زینی زاده ادامه داد: برای ثبت قرارداد کریمی در تبریز عجله ای نداریم. قرارداد داخلی ما با علی کریمی یک هفته اعتبار خواهد داشت و هر 2 طرف به این قرارداد داخلی پایبند هستیم. در نتیجه وی به این زودی ها راهی تبریز نمی شود./زر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار