تمام نگاههای داخل و خارج متمرکز به اين دوره از انتخابات می باشد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ،استاندارزنجان در همايش حماسه سياسی و رای اولی ها در شهرستان دندی انتخابات رياست جمهوری و شوراها را رويدادی حساس و مهم در تاريخ کنونی دانست و گفت: اولين شاخصه مهم اين انتخابات در نقش آفرينی مردم در تحقق شعار سال، حماسه سياسی است و ديگری ادغام دو انتخابات رياست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا می باشد.

رئوفي نژاد مشارکت حداکثری را نماد مردم سالاری دينی و اقتدار نظام قلمداد نمود و افزود: تمام نگاههای داخل و خارج متمرکز به اين دوره از انتخابات می باشد.

وي ادامه داد: بر همگان وظيفه است با هر قشر و سمتی زمينه مشارکت حداکثری را برای تحقق حماسه سياسی فراهم آورند.

استاندار زنجان در ادامه انتخاب اصلح را از ديگر وظايف مردم دانست و تصريح كرد: شخصی را انتخاب کنيد که صادقانه برای خدمت به مردم تلاش و به دور از اشرافگرايی باشد.

رئوفي نژاد ولايت پذيری و در مسير ولايت بودن را اصل اساسی نماينده راستين برشمرد و تاكيد كرد: هر فرد و گروهی بخواهد از اين مسير زاويه بگيرد مطرود خواهد شد و نظام در اين مورد با کسی ملاحظه نخواهد داشت.

وي با اشاره به اهميت انتخابات شوراهای شهر و روستا در توسعه و عمران شهری روستايی  اضافه كرد: انتخابات شوراهای اسلامی نبايد تحت تاثير انتخابات رياست جمهوری قرار گيرد و مبادا افراد نااهل و ناشايست به شوراها راه يابند.

 مقام عالي استان خاطر نشان كرد:افراد خادم به مردم که فقط در جهت توسعه و آبادانی شهر و روستا می انديشند منتخب شوراها گردند./س

 

برچسب ها: مشارکت ، نماد ، مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.