فرمانده انتظامي استان مازندران با اشاره به تشکيل قرارگاه نظم وامنيت انتخابات ،از آمادگي اين قرارگاه در برگزاري انتخاباتي سالم در سايه نظم وامنيت خبر داد.

سردار مسکني در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت: در راستاي برقراري نظم وامنيت يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري، شوراهاي شهر و روستا و انتخابات مياندوره اي مجلس شوراي اسلامي،قرارگاه نظم وامنيت انتخابات در ستاد فرماندهي انتظامي استان با حضور پليس هاي تخصصي راه اندازي شد.

وي افزود : با تعامل خوب پليس با هيئت هاي نظارت و اجرائي انتخابات، پليس در امر برگزاري انتخاباتي سالم در قبل،حين و بعد از انتخابات با هرگونه تخلفات و جرائم برابر قانون مقابله خواهد کرد.

فرمانده انتظامي مازندران تصریح کرد: در قانون انتخابات براي تبليغات انتخاباتي قوانيني وضع شده و نيروي انتظامي با هرگونه تخلفات تبليغاتي برابر قانون برخورد و گزارش آن را به هيئت نظارت شوراي نگهبان منعکس خواهد کرد.

سردار مسکني برپائي کارناوال هاي تبليغاتي،بلند کردن صداي بلندگو،اشغال عرض خيابان ها و معابر عمومي و پياده روها را از جمله تخلفات تبليغاتي کانديداها برشمرد وخطاب به کانديداها گفت : با نظارت و کنترل ستاد هاي تبليغاتي خود از بروز هرگونه تخلف در زمان تبليغات خودداري کنند./س
برچسب ها: آمادگی ، قرارگاه ، انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.