دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر در بیانیه ای آحاد ملت بزرگ ایران را به حضور حماسی در این روز دعوت نمود.

 به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، متن این بیانیه به شرح ذیل است:روز ۲۴ خردادماه روز حماسه سیاسی مردم ایران وفرصت بی‌بدیل آن هابرای ترسیم آینده‌ای درخشان برای تاریخ سراسر حماسه ایران اسلامی است.
ملت مسلمان، بزرگ و همیشه سرافراز ایران در این روز تاریخی با حضوری گسترده و به یادماندنی در پای صندوق های رای ، مشارکتی پر از نشاط و شادابی را به ارمغان آورده و با عنایت به رهنمودهای مقام معظم رهبری ومراجع معظم تقلید، رئیس جمهوری اصلح را برخواهند گزید.
ایرانیان غیور همچنین با حضوری فعال در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا افرادی لایق را در این عرصه برای پذیرش مسئولیت مردم‌سالاری دینی و نقش‌پذیری در تفکر توسعه شهر انتخاب خواهند کرد.
امروزکه چشمان جهانیان به انتخابات ملت ایران دوخته شده و به فرموده امام خامنه‌ای (مدضله العالی) ایران اسلامی مادر بیداری اسلامی در جهان است حضور معنی دار و پرشور شما در همه میادینی که نیاز به همگرایی و وحدت است، درسی برای ملت‌ها در دیگر بلاد اسلامی است.
دفترتبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم براساس همین مهم با دعوت به حضور گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا امید دارد تا با حضور حماسی خود برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات نظام اسلامی ایران افزوده و حماسه دیگری را به معرض نمایش بگذارند./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.