انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوري در 24 خرداد 92 از ويژگي‌هائي برخوردار است كه مي‌تواند موجب تحول در جهان و منشاء گستردگي موج بيداري در كشور‌هاي اسلامي باشد و قيام ملت‌هاي مستضعف را به منظور احقاق حق و مقابله با استكبار تقويت نمايد.

 به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، در ادامه این بیانیه آمده است: اميد آن را داريم كه مردم بصير و با درايت ما در سايه قيام براي خدا و نصب العين قرار دادن وصاياي بنيانگزار جمهوري اسلامي حضرت امام «رضوان‌الله‌عليه» و پيروي از رهنمود‌هاي مقام معظم رهبري«مدظله‌العالي» پايه‌هاي نظام را استوار ساخته و زمينه را براي ظهور موعود امت‌ها و منجي انسان‌ها حضرت امام عصرعجل الله تعالی فرجه الشریف آماده سازد و از اين آزمون الهي روسفيد و سرافراز بيرون آيد.
بدين مناسبت با كمال احترام و تواضع از عموم اقشار مختلف، مرد و زن، پير و جوان، شهري و روستائي دعوت مي‌شود كه با توجه به حساسيت زمان و شرايط خاص حاكم بر جهان و بر اساس تكليف شرعي و قانوني به پاي صندوق‌هاي رأي آمده و شخصيتي جامع، مدير و با تقوا را كه در دفاع از ارزش‌هاي ناب اسلامي و پاسداري از خون شهيدان و ادامه راه آنان توفيق بيشتري داشته باشد انتخاب نمايند.
خداوند متعال بركاتش رابر شما كه همواره ياور دين بوده‌ايد نازل فرمايد و با قدرت كامله خودش مشكلات مادي و معنوي همگان را برطرف سازد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.