بانوي اسنوكرباز خوزستاني تيم‌ملي گفت: از آمادگي خوبي برخوردارم و اميدوارم در مسابقات المپيك آسيايي عملكرد خوبي داشته باشم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان، طاهره اسلامي اظهاركرد: از اول ارديبهشت‌ماه به منظور آمادگي جهت حضور در مسابقات المپيك آسيايي كره در اردوي تيم‌ملي هستم كه تا سوم تيرماه نيز ادامه خواهد داشت.

 

وي افزود: آمادگي‌ام خوب است و فكر مي‌كنم تا زمان اعزام به مسابقات، اين آمادگي افزايش پيدا كند. از هشت صبح تا يك بعدازظهر تمرينات تخصصي انجام مي‌دهيم، دو تا پنج بعدازظهر به بازي و رقابت مي‌پردازيم و پنج تا شش بعدازظهر نيز تمرينات بدنسازي را انجام مي‌دهيم.

 

اين اسنوكرباز خوزستاني ادامه‌داد: هنگ‌كنگ، تايلند، هند و مالزي رقباي قدرتمندي هستند و من تمام سعي‌ام را مي‌كنم كه عملكرد خوبي داشته باشم ولي نمي‌توانم قول بدهم. هفت سال است كه عضو تيم‌ملي هستم و در اين مدت به نسبت امكانات و نيز مسابقاتي كه سالي يك‌بار برگزار مي‌شود، پيشرفت خوبي داشته‌ام ولي اين رشد چشمگير نبوده است.

 

وي افزود: متاسفانه در بخش بانوان هر سال فقط يك اعزام داريم. البته به نظرم فدراسيون از نظر برگزاري اردوها بد عمل نكرده است اما مي‌تواند بهتر از اين باشد.

 

اسلامي با اشاره به اين‌كه 50 درصد تركيب تيم‌هاي ملي آقايان و بانوان را خوزستاني‌ها تشكيل مي‌دهند، گفت: در بخش بانوان دو نفر و در بخش آقايان چهار اسنوكرباز در اردوي تيم‌ملي حضور دارندكه نيمي از آن‌ها خوزستاني هستند. باتوجه به اين موضوع مي‌توان گفت هيات استان و نيز شهرستان‌ آبادان، خوب عمل كرده‌اند.

 

وي كه سابقه چهار قهرماني پي در پي كشور را در كارنامه دارد، عنوان‌كرد: زحمات مربيانم و تلاش و پشتكار خودم باعث شده است كه به اين‌جا برسم. خوشبختانه امكانات خوبي در آبادان داريم كه فكر نمي‌كنم حتي در اهواز هم وجود داشته باشد و گاهي اهوازي‌ها براي استفاده از آكادمي بيليارد به آبادان مي‌آيند.

 

اين ملي‌پوش خوزستاني ادامه‌داد: شايد اگر حمايت‌هاي هيات استان و آبادان نبود، در اين جايگاه قرار نداشتيم. حالا هم تلاش خود را انجام مي‌دهم كه در اين رقابت‌ها عملكرد خوبي از خودم نشان دهم./س
برچسب ها: اسنوکر ، موفق ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.