معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم گفت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای به معنای تقویت نظام و تعیین کننده اقتدار ملی، وحدت، همگرایی، همبستگی و همدلی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت‌الاسلام محمد مهدی انصاری اظهار داشت: اهمیت و جایگاه انقلاب اسلامی ما و شاخصه اصلی نظام جمهوری اسلامی اتکا به آراء مردمی است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما با سایر تحولات کشور متفاوت و کم‌نظیر است یادآور شد: در حکومت اسلامی مردم اصلی‌ترین نقش را دارند و مکانیزم‌های مشارکت مردمی در تعیین سرنوشت کشور از مولفه‌های این نظام به شمار می‌رود.
وی با تاکید بر اینکه بعد از پیروزی انقلاب هیچ امری در کشور مهم‌تر از انتخابات نبوده است، به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: همه جریان‌ها، گروه‌ها و مسئولین و آحاد مردم باید برای پرشور شدن انتخابات و حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای تلاش ویژه‌ای داشته باشند.
انصاری با اشاره به اینکه حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای به معنای تقویت نظام و تعیین کننده اقتدار ملی، وحدت، همگرایی، همبستگی و همدلی است، بر ضرورت شناخت تهدیدها و فرصت‌ها و زمینه‌سازی برای رقابت سالم و حضور گسترده مردم در انتخابات تاکید کرد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.