استاندار اردبیل گفت: مجوز فروش اموال و املاک دولتی مازاد استان در قانون بودجه سال جاری مجلس شورای اسلامی صادر شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / اکبر نیکزاد در دیدار با اهالی روستای زهرا در بخش موران گرمی گفت: با اجرای این قانون به عنوان تملک دارایی های سرمایه ای استان بودجه قابل توجهی برای عمران و آبادانی استان تامین خواهد شد.

وی افزود: با فروش خانه های سازمانی دولتی مازاد در مرکز استان 300 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل طرحهای نیمه تمام استان تامین می شود.

نیکزاد گفت: اجرای این قانون موجب توسعه طرحهای عمرانی در بخش های آب ، گاز ، راه ، بهداشت ، سد سازی و شکل گیری نهضت خدمت رسانی به اهالی استان خواهد شد.
وی انتخابات را عرصه تجلی وحدت ملی دانست و اظهار کرد: مردم استان با مشارکت بالا در انتخابات 24 خرداد سهم خود را در خلق حماسه سیاسی ادا خواهند کرد.

محمود علایی فرماندار گرمی هم در این نشست حضور استاندار در نقاط مرزی استان را حاکی از توجه یکسان دولت به مناطق مختلف کشور دانست و گفت: توسعه خدمات دولتی در روستاها همگرایی مردم را بدنبال دارد.

وی افزود: مردم مرزنشین موران به عنوان مرزبانان حقیقی استان اردبیل مانند سایر نقاط استان برای حضور گسترده در انتخابات و خلق حماسه سیاسی لحظه شماری می کنند/س.


برچسب ها: اردبیل ، صدور ، مجوز ، فروش ، اموال ، و ، املاک ، دولتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.