رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان استان کرمانشاه وجه تمایز این انتخابات با سایر انتخابات ها را در این دانست که این نخستین انتخابات ریاست جمهوری است که پس از فتنه 88برگزار می شود و از این حیث تمام توجه دشمنان و دوستان به این انتخابات و حضور در صحنه مردم است.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

محمد جواد مهری ابراز داشت: نقش مردم در قالب انتخابات تجلی می یابد، چرا که مردم می توانند با شرکت در انتخابات به طور مستقیم در تعیین سرنوشت آینده خود اثرگذار باشند.

وی از انتخابات 24 خرداد تحت عنوان یک انتخابات متمایز با انتخابات های گذشته یاد کرد و ابراز داشت: اولین وجه تمایز این انتخابات از سایر انتخابات ها در این است که این  اولین انتخاباتی است که در آن یک انتخابات ملی با یک انتخابات محلی عجین شده و به عبارتی شور شورا با شور ریاست جمهوری در هم آمیخته است.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان استان کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه هیچ کس فکر نمی کرد عده ای نادان که هوای نفس بر آن ها غلبه کرده بود انتخابات پرشور 88 را به فتنه ای اینچنینی تبدیل و کام مردم را تلخ کنند و آرامش و امنیت روحی و روانی ملت را برای مدتی به هم بریزند و این چنین پا روی خون شهدا بگذارند، تصریح کرد: مردم همیشه در صحنه انقلاب اسلامی این بار نیز با حضور پرشور خود در پای صندوق های رای به همگان ثابت خواهند کرد که نسبت به آرمان های انقلاب وفادارند.

مهری گفت: این انقلاب به سادگی به دست ما سپرده نشده که به سادگی بخواهیم آن را از دست بدهیم و ملت مومن و انقلابی ایران اسلامی این درک را داشته و دارند که فتنه 88 چه مشکلاتی را برای کشور ما بوجود آورد و قریب هشت ماه از انرژی کشور را گرفت./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.