"رامي حمدالله" نخست وزير تشکيلات خودگردان فلسطين روز گذشته خواستار تعيين زمان بندي مشخص و معين براي پايان دادن به اشغال فلسطين توسط رژيم صهيونيستي شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري معا، وي در جريان برگزاري مراسم روز ملي روسيه در دفتر نماينده آن کشور در رام الله با اعلام اين فراخوان اظهار داشت که فلسطينيان کماکان به آرمان هايشان براي دستيابي به حقوق و تشکيل دولت مستقل فلسطيني پايبند هستند.

الحمدالله همچنين از حمايت دولت روسيه از فلسطينيان قدرداني کرد و اظهار داشت "مسکو در شش دهه گذشته از دوستان صميمي فلسطين بوده است. اين دوستي ريشه اي تاريخي دارد. رهبران فلسطيني همواره به مسکو سفر کرده و از حمايت روس ها برخوردار شده اند."

حمدالله همچنين از راي مثبت نماينده فلسطين در مجموع عمومي سازمان ملل متحد به ارتقاي مقام دولت فلسطين در آن سازمان در سال 2012 ميلادي قدرداني کرد. 

"الکساندر روداکوف" نماينده دولت روسيه در فلسطين نيز اظهار داشت که روسيه به تعهدات خود در قبال حمايت از فلسطين و ادامه روند راه حل دو دولت فلسطيني و صهيوينستي طبق مرزهاي تعيين شده سال 1967 ميلادي با پايتختي شهر "بيت المقدس" براي دولت فلسطين ادامه خواهد داد.


آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.    

برچسب ها: رامی ، حمدالله ، روسیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار