جامعه ورزش استان کردستان با انتشار بيانيه اي اعلام مي دارد روز جمعه 24 خرداد با شرکت در انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوري و چهارمين دوره شوارهاي اسلامي شهر و روستا ، حماسه سياسي ديگري را رقم خواهند زد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  سنندج ، در اين بيانيه آمده است : شرکت در انتخابات از وظايف شرعي و قانوني همه مردم ايران اسلامي است به همين منظور ورزشکاران ، مربيان ، قهرمانان ، پيشکسوتان و دست اندر کاران عرصه ورزش استان کردستان روز جمعه بيست و چهارم خردادماه به پاي صندوق هاي راي خواهند رفت تا بار ديگر مشت محکمي بر دهان ياوه گويان استکبار جهاني بکوبند .
استکبار جهاني پس از شکست هاي متعدد در عرصه هاي مختلف  ، تهاجم جنگ نرم را در پيش گرفت ولي با تدبير و هشدارهاي مقام معظم رهبري و هوشياري و بصيرت بالاي مردم ، اين توطئه خنثي و بي اثر شد.
بي ترديد مردم بزرگ و سرافراز ايران روز 24 خرداد در تحقق شعار حماسه سياسي و اقتصادي و در لبيک به نداي پيشوا و رهبر خود با حضور پرشور در انتخابات ، اعتقاد قلبي خود به ولايت را به جهانيان اثبات خواهند کرد .
ملت ايران در اين روز حماسي بار ديگر در صحنه حاضر خواهند شد تا به دشمنان نشان دهند که به هيچ وجه از وظيفه ملي و ديني خود دست برنمي دارند و همواره پاسدار خون شهدا ، آرمان هاي بلند حضرت امام (ره) و ارزش هاي انقلاب و تابع ولايت و رهبري هستند./س
برچسب ها: بیانیه ، ورزش ، حماسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.