برنامه های کاربردی از جمله مهمترین اجزای تلفن های همراه هستند که به نوعی به بخشی جداناپذیر از آن ها تبدیل شده اند. این نرم افزارها در مواقع ضروری به کمک ما می آیند.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، تلفن های همراه دارای سیستم عامل های متفاوتی هستند. هر یک از این سیستم های عامل به برنامه های خودشان نیاز دارند تا به درستی اجرا شوند. هفته گذشته برنامه هایی را مخصوص آندروید قرار دادیم که می توانید از اینجا دانلود کنید. این هفته برنامه هایی را مخصوص تلفن های متفاوت برای دانلود قرار داده ایم.

افزایش طول عمر باتری - آندروید



BatteryXL  Battery Saver یک نرم افزار حرفه ای و بسیار کاربردی برای سیستم عامل اندروید می باشد که توسط آن می توانید مصرف باطری را بهینه کرده و باعث افزایش کارایی و طول عمر دستگاه اندرویدی خود شوید. همچنین توسط این نرم افزار می توانید تخمین بزنید دستگاه تان برای بازی، تماشای فیلم، وبگردی و… چه قدر باطری دارد. این نرم افزار نیازمند اندروید نگارش ۲٫۱ به بالا می باشد.

این نرم افزار را از اینجا دانلود کنید.

نرم افزار پینت - ویندوز فون



یکی از نرم افزار های کار آمد و بسیار محبوب ویندوز را حتما می شناسید. پینت نرم افزاری است که با کمک ان می توان هر کاری را به سریع ترین شکل ممکن انجام داد. این بار ماکروسافت نسخه ای از این نرم افزار را برای تلفن های همراه خود ساخته است که همان امکانات را بر روی تلفن همراه در اختیار شما قرار می دهد.

این نرم افزار را از اینجا دانلود کنید.

دوربین حرفه ای - ای او اس




KitCam نرم افزاری فوق العاده برای گرفتن عکس های فوق العاده است. این نرم افزار مخصوص گرفتن عکس های بسیار حرفه ای است. این برنامه دارای 15 نوع لنز، 32 افکت فیلم و 20 فریم است. از دیگر ویژگی های این برنامه عبارت است از فیلم برداری HD، فوکوس دستی و اتوماتیک، لرزش گیر، تقویت کننده نور، تشخیص چهره، مولتی شات و... .

این برنامه را از اینجا دانلود کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.