غرضي گفت: استعداد مردم از استعداد دولت بيشتر است و بايد استعداد مردم را براي حل مشکلات کشور به کار گيريم و اگر مسئولي اين روش را برگزيد مي‌تواند موفق شود وگرنه دچار استبداد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، "سيد محمد غرضي" کانديداي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري در آخرين روز سفر انتخاباتي خود به کاشان سفر کرد.

به دلیل اینکه مردم کاشان محل استقبال خود از محمد غرضی را باغ فین قرار داده بودند، وی پس از ورود به شهر کاشان به این باغ رفت و در آنجا ملاقات صميمانه‌اي با مردم خون گرم این شهر داشت.

وی در ارتباط با مسکن مهر گفت:‌ پروژه مسکن مهر کار درستي است اما به سبب غيرفني و غيرکارشناسي بودن کار هزينه‌هاي آن بالا رفت اما بايد اين کار به اتمام برسد.

غرضی در ادامه افزود: کار در کشور زياد است و اگر بنا باشد که مسئوليت اجرايي را به دست بگيرم به طور حتم محکم پاي همه آنها ايستاده‌ام.

غرضي اظهار داشت: کار کارشناسي در کشور انبساط اجتماعي را سبب مي‌شود و مردم را براي انتخاب مسئول خود سهیم و تشویق می‌کند.

وزير اسبق نفت تصريح کرد: مردم بابت رايي که به کانديداها مي‌دهند، بايد مطالبات خود را بازگو کنند و از آنها تضمين اجرایی در مورد قول‌هایی که می‌دهند بگيرند.

وي در پاسخ به سوالي مبني براينکه آيا نياز به يک اميرکبير ديگربراي اصلاح مشکلات ايران است، گفت: اينکه يک امير کبير بسازيم و بکشيم درست نيست و طبق گفته فردي واي به حال احوال مردمي که قهرمان نداشته باشد و ديگر اينکه واي به حال ملتي که به دنبال قهرمان‌سازي باشد.

اين کانديداي انتخابات رياست جمهوري در پاسخ به سوالي مبني بر اينکه اگر خود جزو کانديداهاي انتخابات رياست جمهوري نبوديد به چه کسي راي مي‌داديد، اظهار داشت: من قبلا هم اعلام کردم و افرادي که به ميدان رقابت آمده‌اند هيچ نفعي نمي‌بينم و معتقدم ملت ايران بر اثر تورم سوخته است و همچنان به مردم توصيه مي‌کنم به دولتي که به شما تورم را تحميل مي‌کند راي ندهيد، چرا که اسلامي نيست.

غرضي در جمع مردم کاشان گفت: استعداد مردم از استعداد دولت بيشتر است و بايد استعداد مردم را براي حل مشکلات کشور به کار گيريم و اگر مسئولي اين روش را برگزيد مي‌تواند موفق شود وگرنه دچار استبداد خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار