فرمانده نیروی زمینی سپاه به مناسبت میلاد امام حسین(ع) روز پاسدار و ولادت حضرت اباالفضل‌العباس(ع) روز جانباز پیامی صادر کرد.

به گزارش حوزه دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار "محمد پاکپور" فرمانده نیروی زمینی سپاه به مناسبت میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار پیامی صادر کرد که در آن آمده است: سوم شعبان روز تجلی واژه‌های آزادگی، شرف غیرت و عشق است، سالروز تولد بزرگ مردی است که با خلق حماسه عاشورا به بشریت آبرو بخشید و حیاتی دوباره داد تا در قرن حاضر ملت بزرگ ایران اسلامی با الهام از حماسه جاوید سرور و سالار شهیدان، تحت رهبری فرزند خلف او حضرت امام خمینی(ره) به پا خیزند و به جهان بی‌روح و بی‌هویت امروز جانی دوباره ببخشند.

این پیام می‌افزاید: نام‌گذاری سوم شعبان‌المعظم سالروز ولادت سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالحسین(ع) به نام روز پاسدار از سوی رهبر کبیر انقلاب اسلامی که فرمودند سپاه از متن اسلام جوشش پیدا کرده است و شما پاسداران مانند جوانان صدر اسلام هستید، نشان از شأن و جایگاه رفیع این نهاد انقلابی و مردمی است و بر ماست که با استقامت در این راه و حفظ دستاوردهای آن حافظ این جایگاه باشیم.

در ادامه این پیام آمده است: اینک در طلیعه ماه پرفروغ شعبان‌المعظم ضمن تقدیم سلام و درود به همه عاشقان و دلدادگان ائمه هدی(ع) از پیشگاه پروردگار منان تداوم مجاهدت‌ها و فداکاری‌های فرزندان اسلام را در راه حفاظت از میراث پربهای امامت و ولایت مسئلت می‌نمایم.

در پایان این پیام تاکید شده است: امید که چنان گذشته حاصل جان و خون گرانمایه اولیای دین و همه سربداران عشق و حماسه، به ویژه شهیدان والامقام انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را در برابر توطئه‌های استکبار و سیاه اندیشان وابسته پاسداری کنیم و تدابیر و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را در صدر اندیشه‌های خود قرار دهیم. مبارک باد بر شما پاسداران و جانبازان و همه نیک‌خواهان و عدالت‌جویان روز میلاد حضرت حسین‌ابن‌علی(ع) و روز پاسدار و میلاد علمدار کربلا حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) و روز جانباز و ولادت چهارمین اختر تابناک آسمان ولایت امام زین‌العابدین (ع).

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار