معاون پشتیبانی ستاد انتخاباتی روحانی در حزب اعتدال و توسعه گفت: شور و هیجان مردم در حمایت از حسن روحانی به اوج خود رسیده و کشور آماده خلق حماسه سیاسی شده است.

علی لطفی معاون پشتیبانی ستاد مرکزی انتخاباتی روحانی در حزب اعتدال و توسعه در گفتگو با خبرنگار سياسي باشگاه خرنگاران گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری برای خلق حماسه سیاسی و لبیک مردم درحمایت از حسن روحانی موجب تمام شدن کلیه اقلام تبلیغاتی در ستادهای این کاندیدا شده است .

لطفی در ادامه با اشاره به  استقبال بی‌شائبه مردم از حسن روحانی در ستادهای سطح کشور افزود: شور و  هیجان مردم در حمایت از حسن روحانی به اوج خود رسیده و کشور آماده خلق حماسه سیاسی شده است.

معاون پشتیبانی ستاد انتخاباتی حسن روحانی در حزب اعتدال و توسعه با بیان اینکه ستادهای تشکیل یافته به صورت خودجوش و مردمی بوده و دخالتی از ستاد مرکزی نداشته اند خاطر نشان کرد: تشکیل ستادهای حسن روحانی در مراکز استانها و شهرها به صورت مردمی وکاملا خودجوش بوده است  و توزیع و بخش اقلام تبلیغاتی توسط هواداران در بین اقشار مختلف مردم در سطح کشور  توسط خود مردم ادامه دارد،که در واقع بیانگر آگاهی عمومی مردم از نظرات و اندیشه های حسن روحانی در بین آحاد مردم است. 

وي در پايان گفت: به امید خدا با حضور پرشور مردم در روز انتخابات این شور و حماسه سیاسی را پیروزمندانه به اوج  خود می رسانیم.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار