مک بوک ایر در واقع اولین نوع از اولترابوک ها می باشد، که در حال حاضر شرکت های دیگر انواع ویندوزی آن را مجهز به صفحات لمسی تولید می کنند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران،  "فيل شيلر" یکی از مدیران اپل نسل جدید مک بوک ایر را در کنفرانس WWDC2013 این شرکت معرفی نمود. این محصول که مانند گذشته در ابعاد 11 و 13 اینچی تولید می شوند، دارای همان بدنه قبلی است، اما به نسل جدید پردازنده های اینتل، سری Haswell مجهز شده است.


این محصولات در بخش سخت افزار علاوه بر پردازنده در حافظه ی جانبی، باتری و گرفیک نیز دچار تغییراتی شده اند، به طوری که سرعت گرافیک افزایش پیدا کرده است و علاوه بر آن عمر باتری نیز با افزایش روبه رو شده است.


عمر باتری در مدل 11.6 اینچی به 9 و در مدل 13.3 اینچی به 12 ساعت افزایش پیدا کرده است. بخش وای فای این محصولات به سری 802.11 AC ارتقا پیدا کرده است، که موجب می شود سرعت انتقال اطلاعات تا 3 برابر افزایش پیدا کند و همچنین برد بیشتری نسبت به نسل های قبلی به دست بیاید. مک بوک ایر در بخش حافظه نیز با تغییراتی همراه بوده است به طوری که SSD های استفاده شده در این مدل ها با 45 درصد افزایش سرعت در انتقال اطلاعات همراه بوده اند.


مدل 11.6 اینچی با حافظه SSD با دو برابر ظرفیت نسبت به نسل قبل با همان قیمت قبلی 999 دلار برای حافظه ی  128 گیابایتی و 1199 دلار برای نسخه 256 گیابایتی و همچنین مدل 13.3 اینچی با ظرفیت های یاد شده، به ترتیب با قیمت 1099 دلار و 1299 در دسترس خواهد بود.





اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار