مهم ترین عناوین خبری گروه "سياسي" که در روز چهارشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون:كار صداوسیما در انتخابات، تهمت‌زنندگانی كه می‌گفتند آزادی بیان نیست را خجالت‌زده كرد/ مردم در سال 88 از عدم تبعیت و لگدزدن عده‌ای به قانون ضربه دیده‌اند ، یک مقام آگاه امنیتی: برخی خبرنگاران با دریافت دستورالعمل‌های جاسوسی و امنیتی وارد ایران شده‌اند ، اختلاف سلايق رقابت‌هاي انتخاباتي در چارچوب نظام است/ مردم بابصيرت ايران در روز جمعه بارديگر حماسه‌ سياسي عظيمي خلق مي‌كنندو... است

مهمترین عناوین خبری گروه سياسي باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

رهبر معظم انقلاب:
كار صداوسیما در انتخابات، تهمت‌زنندگانی كه می‌گفتند آزادی بیان نیست را خجالت‌زده كرد/ مردم در سال 88 از عدم تبعیت و لگدزدن عده‌ای به قانون ضربه دیده‌اند

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/3/22/1210221_719.jpg

 جمعی از اقشار مختلف مردم صبح امروز با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامي دیدار كردند.

لاریجانی: مردم با حضور آگاهانه در انتخابات دریچه نویی برای آیندگان باز کنند

 رئیس مجلس شوراي اسلامي با بیان اینکه انتخابات ستون اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران است، گفت: انتخابات فرصتی برای ملت است که با رای خود انرژی جدیدی به انقلاب دهند.

85 درصد مردم معتقد به بي‌طرفي رسانه ملي در تبليغات انتخاباتي هستند

 رئيس رسانه ملي گفت: در نظر سنجي ملي صدا و سيما در تاريخ 21 خرداد بيش از 85 درصد معتقد به بي‌طرفي رسانه ملي در تبليغات انتخاباتي هستند.

یک مقام آگاه امنیتی: برخی خبرنگاران با دریافت دستورالعمل‌های جاسوسی و امنیتی وارد ایران شده‌اند
یک مقام آگاه امنیتی از ارائه دستورالعمل‌های فوق امنیتی و اطلاعاتی سازمان خبرنگاران بدون مرز به برخی از خبرنگاران اعزامی برای پوشش اخبار انتخابات ایران در روز 24 خرداد خبر داد.

به هيچ وجه انصراف نمي‌دهم
کانديداي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري گفت: انصراف نمي‌دهم لذا اين کار منفعتي براي مردم ندارد.

اساسنامه سازمان بیمه سلامت ایران ابلاغ شد
با موافقت دولت، اساسنامه سازمان بیمه سلامت ایران برای اجرا ابلاغ شد.

هتل رافائل ميزبان اعضاي تاريخ مصرف گذشته اپوزيسيون/ ارائه اسناد جعلي و ساختگي در دستور کار طرح گروهکي - صهيونيستي
 يک خبرنگار مقيم پاريس(مرتبط با عناصر گروهک منافقين) از توطئه گروهک منافقين و رژيم صهيونيستي عليه جمهوري اسلامي پرده برداشت.

6 نفر 2 برابر یارانه 70 میلیون نفر گرفته‌اند/ پشتوانه نظام در گرو خلق حماسه سیاسی است کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: مردم در 24 خرداد با حضور در انتخابات حماسه سیاسی خلق خواهند کرد.

با هرگونه تبليغات انتخاباتي از صبح 23 خرداد برخورد مي‌شود
يك حقوقدان گفت: طبق ماده قانون انتخابات رياست جمهوري هرگونه تبليغات در 24 ساعت مانده به شروع راي‌گيري غير قانوني بوده و قطعا با آن برخورد خواهد شد.

اختلاف سلايق رقابت‌هاي انتخاباتي در چارچوب نظام است/ مردم بابصيرت ايران در روز جمعه بارديگر حماسه‌ سياسي عظيمي خلق مي‌كنند
 رئيس قوه قضاييه اختلاف سلايق در رقابت‌هاي انتخاباتي را در چارچوب نظام برشمرد و گفت: در راه حفظ دستاوردهاي نظام جمهوري اسلامي ايران، هيچ‌كدام از مردم و مسئولان عقب‌ نخواهند نشست و تصورات غلط غربي‌ها بويژه آمريكايي‌ها در اين باره به باد فنا خواهد رفت.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار