رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: استراتژی اقتصاد مقاومتی که از سوی رهبر معظم انقلاب نیز بدان تاکید شده است دشمنان قسم خورده ایران را زمین‌گیر کرده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / غلامعلی رضایی اظهار داشت: تاکید مقام معظم رهبری بر توجه و همت آحاد جامعه برای خلق حماسه در حوزه سیاسی و اقتصادی در حالی صورت گرفت که دشمنان قسم خورده تمام عزم خود را برای فشارها و تحریم‌های اقتصادی و از سویی اختلاف‌افکنی سیاسی میان مسئولان و قوا و القای یاس و ناامیدی در مردم جزم کر‌ده‌اند.

وی با اشاره به مسئله هسته‌ای و نیز انتخابات به عنوان مصادیق بارز و سرنوشت‌ساز در ارتباط با نامگذاری سال گفت: موفقیت و سربلندی ملت در انتخابات با حضور حداکثری توام با آگاهی و بصیرت رقم خوردن حماسه سیاسی را محقق خواهد ساخت.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل با ابراز خرسندی از پیشرفت‌های هسته‌ای نیز تصریح کرد: موفقیت‌های هسته‌ای منجر به مایوس شدن دشمن در تحریم‌ها و شکستشان در این سیاست خواهد شد.

رضایی بیان داشت: موضوع انرژی هسته‌ای دستاویز و بهانه‌ای بیش نیست چرا که دشمنی استکبار به خاطر اسلام هراسی است و اصل دشمنی‌ها با دین و ارزش‌های الهی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به نقش بسیج در پیشبرد اهداف نظام اشاره کرد و یادآور شد: امروز فرهنگ بسیجی به عنوان یک ارزش ملی و اعتقادی در جای جای میهن اسلامی حاکم بوده و در جریان می‌باشد.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل ادامه داد: سازماندهی بسیج و ایجاد سازمان‌ها و حوزه‌های مختلف از جمله بسیج اصناف، کارمندی، کارگری، اساتید، دانش‌آموزان و دانشجویان، طلاب، فرهنگیان، پزشکان و مهندسان همه و همه حاکی از پویایی و در عین حال اشرافیتی است که بسیج به برکت خون شهدا در جامعه دارد.

رضایی تاسیس سازمان بسیج حقوق‌دانان را نیز اقدامی بسیار ارزنده دانست و افزود: نشان دادن قابلیت‌ها و توانمندی‌های حقوقی مبتنی بر دین اسلام و ارزش‌های این نظام مقدس و مساعدت به مردم و ایفای نقش در خصوص امورات کشور از حیث مسائل حقوقی، از اهداف مبارک تشکیل سازمان بسیج حقوقدانان است/س.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.