مجری طرح فاضلاب رامهرمز از وارد مدار شدن 2 هزار و 200 انشعاب فاضلاب خانوارهای شهرستان رامهرمز همزمان با اجرای شبکه فاضلاب مناطق این شهر خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، محمدحسین‌زاده مالکی اظهار کرد: با توجه به اجرای فاز اول تصفیه خانه فاضلاب رامهرمز و اجرای خط انتقال اصلی خروجی فاضلاب شهر به محل تصفیه خانه به طول 25 کیلومتر، خوشبختانه امکان بهره‌برداری همزمان از انشعابات و شبکه فاضلاب جدیدالاحداث مناطق کار شده وجود دارد که تا این لحظه انشعاب فاضلاب 2 هزار و 200 خانوار مناطق طالقانی یک، جوی آسیاب، کوی سلمان فارسی و منازل شهرداری به شبکه سراسری فاضلاب به‌منظور هدایت به تصفیه خانه متصل شده است.

وی افزود: هم اکنون شبکه فاضلاب فاز پنج فرهنگیان، محدوده میدان شهید فهمیده، بلوار معلم و کوی الغدیر در حال اجراست که با اتمام آن حدود 20 هزار اشتراک جدید دیگر به شبکه سراسری فاضلاب متصل خواهند شد.

مجری طرح فاضلاب رامهرمز با بیان اینکه تاکنون از محل اعتبار مرحله اول و دوم اوراق مشارکت بیش از 32 هزار متر لوله گذاری و حدود 5 هزار و 400 متر آسفالت‌ریزی انجام شده است، خاطرنشان کرد: ظرف چند ماه آینده عملیات حفاری مناطق دیگر شهر مانند بلوار ولیعصر، کوی دهقان، کوی ابوذر و کوی شهید رجایی آغاز خواهد شد که از ساکنان این مناطق ضمن پوزش از محدودیت‌های به‌وجود آمده در عبور و مرور خواهشمندیم با صبر و تحمل خود ما را در اجرای این کار همراهی کنند.

مالکی در خاتمه با اشاره به اینکه طرح فاضلاب رامهرمز تا سال 93 به‌طور کامل به بهره‌برداری خواهد رسید، یادآور شد: دو سند دیگر هم به‌زودی به مناقصه می‌رود تا مناطق باقی مانده شهر رامهرمز نیز تحت پوشش اجرای شبکه فاضلاب قرار گیرند.

گفتنی است هدف از اجرای این طرح عظیم زیست محیطی جمع‌آوری و دفع بهداشتی فاضلاب، ساماندهی و جلوگیری از ورود فاضلاب به سطح معابر شهری و کانال آب‌های سطحی و پیشگیری از آلودگی‌های زیست محیطی در منطقه است.
برچسب ها: خوزستان ، رامهرمز ، فاضلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.