اين نامزد يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري گفت: روستا بايد توليدکننده و ثروتمند باشد و از مازاد آن نيز شهرها به فايده برسند و در کل بايد مبدا توليد و حيات بخش جامعه باشد.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران سيد محمدغرضي ظهر امروز از روستاي علي آباد چي از توابع بخش بورخوار ميمه بازديد کرد.

نامزد يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري در جمع روستاييان و کشاورزان روستاي بورخوار اظهار داشت: تشکر مي‌کنم که من را در روستاي خود پذيرفتيد من معتقدم روستا يک اصل در جامعه است .

وي در ادامه افزود: در گذشته واژه ده را براي روستا به کار مي‌بردند که به معني دهنده يعني توليد محصولات براي اداره معيشت زندگي بوده است اما متاسفانه روستاييان اکنون مصرف کننده شده و شهر مبدا اصلي امور زندگي مردم قرار گرفته است.

غرضي تاکيد کرد: روستا بايد توليدکننده و ثروتمند باشد و از مازاد آن نيز شهرها به فايده برسند و در کل بايد مبدا توليد و حيات بخش جامعه باشد.

وي در جمع مردم برخوار بيان کرد: فقر روستا به اين دليل است که به جاي اين که توليد داشته باشد و تقاضاي شهر را تامين کند مصرف کنند%>
وزير اسبق نفت با بيان اين که دعواي اصولگرا و اصلاح طلب چيست عنوان کرد: اختلاف آن‌ها اين است که هر کدام دوره اي برسر کار بودند و الان به مردم مي‌گويند ما را آشتي دهيد.

وي در پاسخ به سوال يکي از روستاييان مبني براينکه روستاييان به کار کشاورزي مشغولند و هيچ چيزي از دولت و نظام اسلامي نمي‌خواهند لذا تنها سرمايه خود را که آب است از دست داده‌اند شما به عنوان يک مسئول چه برنامه‌اي داريد گفت: اين که شما مي‌گوييد هيچ چيزي از نظام نمي‌خواهيد نشات گرفته از فرهنگ و تمدن غني شما مردم عزيز است و اميدوارم اين قدر پاي%D>
وزير اسبق نفت با بيان اين که دعواي اصولگرا و اصلاح طلب چيست عنوان کرد: اختلاف آن‌ها اين است که هر کدام دوره اي برسر کار بودند و الان به مردم مي‌گويند ما را آشتي دهيد.

وي در پاسخ به سوال يکي از روستاييان مبني براينکه روستاييان به کار کشاورزي مشغولند و هيچ چيزي از دولت و نظام اسلامي نمي‌خواهند لذا تنها سرمايه خود را که آب است از دست داده‌اند شما به عنوان يک مسئول چه برنامه‌اي داريد گفت: اين که شما مي‌گوييد هيچ چيزي از نظام نمي‌خواهيد نشات گرفته از فرهنگ و تمدن غني شما مردم عزيز است و اميدوارم اين قدر پايدار بمانيد تا يک دولت ضد تورم روي کار بيايد.

هم چنين در راستاي مشکل آب رودخانه زاينده رود تصريح کرد: آب حق است و بايد مجموعه‌اي که از اين رودخانه برخوردار مي‌شوند بايد با توافق به يک نتيجه مطلوب برسند و معتقدم کار قانونمندي در اين رابطه صورت نگرفته است.

غرضي با بيان اين که همه دولت‌هايي که تاکنون روي کارآمدند تنها بار مردم را سنگين کرده‌اند گفت: مردم بايد به گونه‌اي پاي خواسته خود بايستند و خواهان روي کارآمدن يک دولت بدون تورم باشند اين که افرادي با عنوان اين که خدمتگزارم و به پشتوانه افراد آمده‌ام کارساز نيست لذا مي‌گويم تا تورم وجود دارد هيچ کاري از پيش نمي‌رود.

کانديداي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري خاطر نشان کرد: دولت يعني اين که با تورم مبارزه کند و بتواند با مهيا کردن اشتغال نيازهاي مردم را پاسخگو باشد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: احزاب ، انتخابات ، کاندیدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار