اعتصاب کارکنان وزارت خارجه رژيم صهيونيستي فعاليت شين بت را مختل ساخته است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازهاآرتص ، سرويس امنيت داخلي اسرائيل، شين بت،  به علت اعتصاب در وزارت خارجه اسرائيل تصميم گرفته است تامين امنيت هيئت هاي ورزشي اسرائيل را که براي شرکت در مسابقات يا اردوهاي آموزشي به خارج مي روند، متوف کند. شين بت به وزارت فرهنگ و ورزش اسرائيل اطلاع داده است به علت اعتصاب هاي کنوني قادر به ادامه وظايف امنيت خود براي هيئت هاي متعدد ورزشي نيست.
طبق نامه شين بت، اعتصاب هاي کنوني در اسرائيل مانع از همکاري بين مقامات امنيتي و مقامات رسمي دولت در تمامي سطوح مي شود و تا زماني که وزارت خارجه اسرائيل رسما همکاري سفارتخانه ها در هماهنگ سازي تدابير امنيتي را اعلام نکند، امکان از سرگيري ماموريتهاي امنيتي شين بت در کشورهاي ديگر وجود ندارد.
اعتصاب هاي وسيع در اسرائيل از جمله وزارت خارجه آن نگراني هاي شديدي را درباره پيامدهاي منفي آن از جمله براي آماده سازي هيئت هاي ورزشي اسرائيل جهت رقابتهاي جهاني به ويژه بازيهاي المپيک 2016 ريو دو ژانيرو و مسابقات اروپايي در سال کنوني برانگيخته است.
سه شنبه صبح صدها تن از کارکنان وزارت خارجه اسرائيل با تظاهرات در جلوي ساختمان کنست (پارلمان اسرائيل) خواستار بهبود شرايط کاري شان شدند.








اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار