بیش از 700 نشست انتخاباتی با حضور کاندیدای های شورای اسلامی شهر و روستا در دانشگاه های کشور برگزار شد.

جلیل دارا، مدیر کل امور فرهنگی علوم تحقیقات و فناوری در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران گفت:  بیش از 700 نشست انتخاباتی با حضور کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستا در دانشگاه های کشور برگزار شده است.

وی افزود: این نشست ها اغلب به دعوت تشکل های دانشجویی و با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صورت گرفته است.

دارا با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار داشت: با هماهنگی هایی که با معاونت فرهنگی و اجتماعی، دفترنهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و حراست دانشگاه ها صورت گرفت سعی شده تا  زمینه مناسب برای حضور کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراها اسلامی شهر و روستا در دانشگاه ها فراهم شود  که به حمد ا.. قریب به 3 هزار نشست با حضور کاندیداهای ریاست جمهوری شورای شهر و روستا و نمایندگان آنها برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد: دانشگاه ها طی چند ماه اخیر با برگزاری کرسی های آزاد اندیشی، گفتگوهای آزاد و جلسات مختلف با حضور کاندیداهای انتخاباتی بستر را برای انتخابات اصلح فراهم نموده و میزان تمایل خود را برای حضور پای صندوق های رای به رخ کشیدند، چنانچه  در این میان جامعه دانشگاهی کشور با بیش از 5/4 ميلیون نفر جمعیت خاستگاه خلق حماسه سیاسی است و می تواند باقی آحاد جامعه را در تحقق این امر یاری کنند./ح

 
برچسب ها: انتخابات ، دانشگاه ، شورا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار