گفته می شود دلیل این تصمیم قطری ها هم برمی گردد به ناراحتی انها از خوشحالی آندو بعد از گلی که قوچان نژاد وارد دروازه قطر کرد.

به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران ؛ در حالی که مسئولان الخریطیات تا همین هفته گذشته مصرانه داستان تمدید قرارداد اندرانیک تیموریان را دنبال می کردند اما در تصمیمی عجیب این هافبک ایرانی را کنار گذاشتند تا جیسی دون بحرینی را جایگزین او کنند. 

البته سایت رسمی الخریطیات هنوز خبری در این رابطه منتشر نکرده اما بیشتر سایت های قطری از این اتفاق پرده برداشتند. نکته جالب برمی گردد به دلایل قطع همکاری قطری ها با آندو. انها که تا قبل از بازی ایران مقابل قطر، قصد تمدید قرارداد با او را داشتند اما بعد از بازی ایران- قطر نظرشان برگشت و آندو را در تصمیمی عجیب کنار گذاشتند. 

گفته می شود دلیل این تصمیم قطری ها هم برمی گردد به ناراحتی انها از خوشحالی آندو بعد از گلی که قوچان نژاد وارد دروازه قطر کرد.جایی که آندو دست های خود را مشت کرد و روبروی هواداران قطر شادی گل خود را انجام داد. گفته می شود فدراسیون فوتبال قطر از مسئولان الخریطیات خواسته تا قرارداد آندو را تمدید نکنند. این اتفاق در حالی رخ می دهد که گفته می شود فدراسیون اجازه حضور بازیکنان ایرانی در لیگ امارات را نمی دهد و به همین دلیل چاره ای پیش روی آندو نمی ماند جز بازگشت به لیگ ایران. مثلا حضور در پرسپولیس یا استقلال. 

گفته می شود رویانیان برای جذب تیموریان اقدام کرده و به توافقاتی هم رسیده.
 
 
 
 
منبع: گل
برچسب ها: تیموریان ، مشت ، قطر ، رویانیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار