بالگرد اورژانس 115 مازندران در ماموریت حادثه ویژه موفق شد جان شش مصدوم حادثه سقوط خودرو پراید به دره در محور هراز را نجات دهد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مازندران در حادثه انحراف یک دستگاه پراید و سقوط به داخل دره‌ای حوالی پیچ شیطان کهرود در جاده هراز شش نفر مصدوم و یک نفر جان باخت.

با توجه به ضرورت انتقال مصدومان در کمترین زمان ممکن به مراکز درمانی، بالگرد اورژانس 115 مازندران بلافاصله به محل حادثه که منطقه‌ای کوهستانی است، اعزام شد.

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران گفت: در این حادثه چهار نفر مصدوم بزرگسال از جمله یک زن باردار و همچنین یک نوجوان 12ساله و یک کودک 10ماهه مجروح شدند.

تفضلی افزود: مصدومان پس از انجام اقدامات اولیه درمانی از جمله ثابت کردن اندام‌ها، کنترل خونریزی، کنترل علائم حیاتی و سرم تراپی توسط امداد رسانان اورژانس 115 برای ادامه درمان توسط دو آمبولانس اورژانس 115بایجان و هراز و یک دستگاه آمبولانس پایگاه هلال احمر به محل فرود بالگرد منتقل شدند.

وی با اشاره به انتقال مصدومان توسط سه آمبولانس اورژانس به بیمارستان 17شهریور آمل یادآور شد: در پیگیری به عمل آمده از وضعیت مصدومان، دو نفر در بخش مراقبت‌های ویژه و چهار نفر دیگر در بخش‌های عادی بستری شدند./ب

برچسب ها: نجات ، مصدوم ، حادثه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.