قائم مقام نمایندگی ولی فقیه در خراسان شمالی گفت:صدا و سیما عدالت دینی را در رسانه به نمایش گذاشت.

 

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، حجت الاسلام و المسلمین یعقوبی امام جمعه شهرستان بجنورد و قائم مقام نمایندگی ولی فقیه در خراسان شمالی در نشست مسئولان و برنامه سازان صدا و سیمای خراسان شمالی با موضوع انتخابات با بیان این مطلب گفت: کار صدا و سیما در مناظره ها به معنای واقعی صدور آزادی و دموکراسی به جهان بود .

وی افزود:صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در این انتخابات،به خوبی عدالت دینی را در رسانه به نمایش گذاشت .

حجت الاسلام و المسلمین یعقوبی تاکید کرد:صدا و سیما با پرداختن به موضوع انتخابات در ایجاد شور انتخاباتی نقش مهمی را ایفا کرده است و امیدواریم با تداوم این روند شاهد حضور حماسی مردم در روز بیست و چهارم خرداد ماه باشیم .

قائم مقام نمایندگی ولی فقیه در خراسان شمالی افزود:بصیرت افزایی،پرداختن به همه سلایق و تهییج انتخابات یک امر ضروری در رسانه ملی است .

رئیس ستاد انتخابات استان نیز با حضور در این همایش گفت:نقش آفرینی رسانه ها و آگاهی بخشی و حضور حداکثری مردم مهمترین رسالت رسانه ملی است که انشاء ا... در 24خرداد شاهد آن خواهیم بود .

مطلبی افزود:رسانه ملی به خوبی از عهده راهبردی ترین وظایف خود؛یعنی رعایت اصل توازن و بیطرفی،دفاع از حقوق شهروندی، قانونمداری،خلاقیت و فضاسازی و آگاهی بخشی،برآمده است./س

برچسب ها: عالت ، دینی ، رسانه ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.