رییس ستاد انتخابات لرستان گفت: یک هزار و 874 شعبه برای جمع‎آوری آرا مردم استان در دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی درنظر گرفته شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران لرستان حسن شریعت‎نژاد افزود: در هر شعبه اخذ رای حدود 20 نفر شامل عوامل اجرایی، نظارت، بازرسی، انتظامی، نمایندگان فرماندار و بخشدار حضور دارند.

وی اظهار کرد: حضور 20 نفر با تفکرات، دیدگاه و سلایق مختلف در هر شعبه اخذ رای به عنوان عوامل برگزارکننده انتخابات و جمع آوری و شمارس آرا به خوبی نشان‎دهنده شیوه سالم و قانونمند برگزاری انتخابات در کشور است.

معاون استاندار لرستان تصریح کرد: این درحالی است که غیر از این تعداد، در هر شعبه اخذ رای نماینده نامزدهای انتخاباتی نیز حضور مستمر دارند و این موضوع به خوبی تایید کننده صحت انتخابات و غیرقابل تصور بودن تخلف و تقلب در جمع آوری و اخذ آرا است.

به گفته شریعت‎نژاد، با توجه به تعداد نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی در سطح استان و نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، پیش‎بینی می‎شود که حدود 25 هزار نفر نیز به عنوان نماینده نامزدهای انتخابات در سطح شعب اخذ رای استان لرستان حاضر شوند.

رییس ستاد انتخابات استان یادآور شد: اجرای قانون و ضوابط قانونی و تاکید بر امانتداری و رعایت اصل بیطرفی ملاک و معیار اصلی در روند برگزاری انتخابات است.

وی تصریح کرد: همین امر موجب جلب اعتماد و اطمینان مردم نسبت به برگزارکنندگان انتخابات و حضور حماسی و دشمن‎شکن آنها در پای صندوق‎های رای خواهد شد./س

برچسب ها: اختصاص ، شعبه ، اخذ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.