ناصر دايي به اتهام خالي کردن ده‌ها منزل خالي از سکنه توسط پليس تهران شناسايي و دستگير شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، با شکایت های ارائه شده از سوی شهروندان و اهالی محدوده شهرزیبا در خصوص تجمع سارقان و خرید و فروش اموال مسروقه توسط شخصی به نام ناصر به نام " دایی" در خیابان سازمان برنامه موضوع به حضور مقام قضایی ارجاع شد و دستورات لازم مبنی بر بازداشت متهمانان و بازرسی از منزل صادر گردید.

پس از صدور دستور غذایی ماموران تجسس کلانتری 133 شهر زیبا پس از شناسایی محل مورد نظر طی عملیاتی شبانه وارد منزل متهم شدند و فرد نامبرده را که یکی از سارقان سابقه دار محدوده شهر زیبا بود بازداشت و به کلانتری انتقال دادند.

در کلانتری متهم در بازجویی های فنی و پلیسی به جرم خود اعتراف کرده و اقرار کرد که با همدستی تعدادی دیگر از سارقان در این محدوده اقدام به سرقت از منازل خالی از سکنه کرده و پس از سرقت و تقسیم لوازم مسروقه آنان را به مالخران می فروشد.

کلانتر 133 شهرزیبا سرگرد مهدی کرمی با اعلام این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: با هماهنگی های انجام شده تحقیقات در خصوص دستگیری سارقان همدست این متهم ادامه دارد و گفتنی است که در بازرسی از منزل تعداد زیادی از تجهیزات لوازم منزل همچون، لپ تاپ، رینگ و لاستیک، چرخ دستی، ساعت مچی، تلویزیون، دوربین، آیفون تصویری، باند و ضبط خودرو، کابل مخابراتی، انواع دستگاه های پخش، قیچی آهن بر، سنگ فرز، فرمان خودرو، اره برقی و ... کشف و ضبط گردید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۰:۳۱ ۲۳ خرداد ۱۳۹۲
پس از صدور دستور غذایی قضائی؟؟
آخرین اخبار