دبیر کل جبهه پایداری گفت: رئیس جمهور آینده باید قدر نظام اسلامی، خون شهدا، جانباز، ایثارگر و آزادگان را بداند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بیرجند ؛ حجت‌الاسلام مرتضی آقا‌تهرانی دیشب ‌در خراسان جنوبی اظهار کرد: ما باید برای عزت و عظمت اسلام رای دهیم.

وی تصریح کرد: باید به کسی رای بدهیم که مقاوم و پایدار باشد، از امام و شهدا دفاع کند، ارزش های انقلاب را بتواند احیا کند و زمینه های ظهور امام عصر(عج) را بتواند فراهم کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: در دنیا تنها جمعیتی که به عنوان انقلاب اسلامی وارد صحنه می شود جمعیت ایران اسلامی ما است.

آقا تهرانی با بیان اینکه رئیس جمهور باید قدر نظام اسلامی را بداند، افزود: رئیس جمهور باید قدر خون شهدا، جانباز، ایثارگر و آزاده را بداند و بتواند خانواده شهدا را درک کند.

وی ادامه داد: همه باید بایستیم، تمام نمایندگان مجلس باید مردانه بایستند و هر مسئولیتی که برعهده آنها گذاشته شده است صادقانه انجام دهند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به ویژگی‌های رئیس جمهور اصلح اشاره و تصریح کرد: رئیس جمهور باید پاک، قوی، ولایت‌مدار، مسلمان، اسلام‌دوست، اهل مشورت، کارآمد و خاکی باشد.

آقا تهرانی افزود: با اجتماع در 24 خرداد ماه مشت محکمی را به دهان آمریکا می‌زنیم و می‌گوییم بهترین را انتخاب می‌کنیم.

وی با بیان اینکه بهتر است مردم با وضو و غسل در صحنه انتخابات حضور داشته باشند، تصریح کرد: مردم برای رضای خدا در انتخابات شرکت می‌کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: ما باید برای عزت و عظمت اسلام رای دهیم و همچنین به کسی رای دهیم که مقاوم و پایدار باشد./ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.