یکی از نکات حائز اهمیت و ویژگی بارز مسابقات لیگ جهانی که آن را با دیگر رویداد ها متمایز می کند پولی است که در این رقابت ها به تیم ها تعلق می گیرد.

امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: طبق مطالبی که در هند بوک مربوط به مسابقات لیگ جهانی نوشته شده بود در این رقابت ها از دو طریق به تیم ها پول پرداخت می شود.

وی تصریح کرد: در وهله اول مبلغی پس از برگزاری هر دیدار به تیم ها تعلق می گیرد به طوری که در ازای هر برد 10 هزار دلار و در ازای هر باخت پنج هزار دلار به تیم های مربوط پرداخت می شود.

سرپرست تیم ملی والیبال افزود: در گذشته رسم بر این بود که بعد از هر بازی از سری مسابقات لیگ جهانی ناظر به صورت نقدی پول ها را شمرده و دراختیار تیم ها قرار می داد اما از امسال زمان پرداخت پول فرق کرد و پس از پایان مسابقات لیگ جهانی تعداد بردها و باخت ها محاسبه و پرداخت می شود.

خوش خبر یاد آور شد: نحوه تقسیم پول میان فعالان والیبال کشور بستگی به توافقات داخلی دارد بر همین اساس طبق توافقات انجام شده رئیس فدراسیون تصمیم گرفت با توجه به آنکه ملی پوشان بدون هیچ چشمداشتی و حتی بدون گرفتن پول تو جیبی در خدمت والیبال ایران هستند، پول های دریافت شده بابت حضور در بازی های لیگ جهانی میان بازیکنان و اعضای کادر فنی تقسیم شود.

وی خاطرنشان کرد: دومین بخش پولی که در مسابقات لیگ جهانی به تیم ها تعلق می گیرد مربوط به رنکینگ آنها در مسابقات است طبق جدول اعلام شده به هر تیم براساس رتبه ای که در جدول رده بندی کسب کرده مبلغی تعلق می گیرد البته مبلغی هم به شش تیم راه یافته به مرحله فینال مسابقات لیگ جهانی تعلق می گیرد.

گفتنی است: با توجه به صحبت های امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال از بابت حضور تیم ایران در 2 بازی مقابل روسیه تاکنون 10 هزار دلار عاید والیبال ایران شده است./آق

برچسب ها: والیبال ، تیم ملی ، خوش خبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار