استاندار چهارمحال و بختياري گفت: ساختار كلي انتخابات در جمهوري اسلامي ايران، سالم است و اعتمادسازي مردم بايد در دستور كار برگزاركنندگان باشد.

علي اصغر عنابستاني افزود: دولت و عوامل اجرايي انتخابات بايد تمامي تلاش خود براي برگزاري انتخابات سالم به كار گيرند.
وي افزود: آنچه كه در برگزاري انتخابات مهم است، اجرا و نظارت صحيح بر نحوه برگزاري است تا اعتماد مردم به سلامت برگزاري انتخابات جلب شود كه اين مهم بستر را براي مشاركت حداكثري فراهم مي كند.
وي تصریح کرد: چنانچه تخلفي صورت گرفت نخستين اقدام اين است كه ناظران به نماينده فرماندار در سر صندوق‌ها و فرمانداران اطلاع دهند و ناظران اجرايي بايد هماهنگي لازم با هيات اجرايي و ساير اعضا را داشته باشند تا انتخابات سالم، شكوهمند و حداكثري برگزار شود.
استاندار چهارمحال و بختياري از مشاركت 27 هزار نفر براي برگزاري انتخابات در استان خبر داد و افزود: كنترل و مديريت انتخابات، براي دست اندركاران مهم است.
عنابستاني تصريح كرد: استفاده از اموال عمومي و بيت المال در تبليغات انتخاباتي ممنوع بوده و با متخلفان در اين زمينه بايد برخورد قانوني شود. 
وي گفت: در انتخابات 24 خرداد بيش از 637 هزار نفر واجد شرايط شركت در انتخابات در استان چهارمحال و بختیاری هستند و 862 شعبه رأي براي جمع آوري آراء شركت كنندگان در انتخابات پيش بيني شده است.
وي گفت: ستادهاي انتخاباتي استان چهارمحال و بختیاری فعال است و اعضاي هيات‌هاي اجرايي، نظارت و شوراي نگهبان آماده برگزاري انتخاباتي حماسي و باشكوه در این استان هستند./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.