فرماندار شهرستان خلخال گفت: حماسه سیاسی که 24 خرداد رقم می‌خورد تضمین‌کننده حماسه اقتصادی می‌باشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / هوشنگ محمدی اظهار داشت: مردم با حضور حداکثری خود در 24 خرداد در حقیقت به شیطنت‌های چندین ماهه دشمنان خط بطلان کشیده و با خلق حماسه سیاسی مسیر را برای خلق حماسه اقتصادی هموارتر می‌کنند تا در این شاخص بتوانیم شایسته و آبرومند در صحنه جهانی و بین‌المللی حضور پیدا کنیم.

وی افزود: مردم ولایتمدار شهرستان خلخال نیز در آستانه 24 خرداد در تداوم مسیر عزتمند امام، شهدا و دستاوردهای ارزشی پای صندوق‌های رأی حاضر شده و برای سی و پنجمین سال متوالی به قوام و دوام انقلاب رأی آری می‌دهند.

فرماندار شهرستان خلخال تصریح کرد: هر چند دشمن سعی می‌کند با ابزارهای گزنده و شکننده مردم را از حضور با شکوه دلسرد کند اما به مانند دفعات گذشته شیطنت آنها در اوایل پیروزی انقلاب، جنگ هشت ساله، تهاجم فرهنگی و تحریم‌های اقتصادی با شکست روبه‌رو شده و آنها راه به جایی نمی‌برند.

محمدی در ادامه خاطر نشان کرد: انتخابات 24 خرداد انتخابات دل شاد کن برای دوستداران نظام و ناامیدکننده برای آنهایی استکه می‌خواهند به هر نحو ممکن در برابر انقلاب اسلامی سنگ‌اندازی کنند که قطعاً نتیجه کار آنها جز شکست و ناکامی نمی‌باشد.

وی اضافه کرد: رمز پیشرفت نظام اسلامی ما حرکت در اردوگاه ولایت و پشتیبانی حقیقی از این رکن رکین است و دلیلی که مردم مقابل هجمه‌ها و توطئه‌های گوناگون دشمنان پیروز شده‌اند و در برابر فزون‌طلبان کمر خم نکرده‌اند گوش به فرمان ولایت بودن این ملت است.

فرماندار خلخال بیان کرد: تا زمانی که این رمز ماندگاری را از دست نداده‌ایم امکان ندارد انقلاب و دستاوردها را تحویل دشمن بدهیم هر چند جریان استکبار و اردوگاه زالو صفتان روزگار تلاش می‌کنند که رمز موفقیت مسلمانان را که همان وحدت و همدلی است، از بین ببرند.

محمدی گفت: در ماه معظم شعبان مردم ما به حرمت علمدار کربلا و شهید دشت نینوا حضرت امام حسین (ع) و ابوالفضل‌العباس (ع) به حمایت و دفاع از ولایت پرداخته و یزیدیان و دژخیمان روزگار را مفتضحانه به شکست می‌کشند.

وی افزود: دشمن با حربه‌ها و نقشه‌های نیرنگ‌گونه متعدد سعی در ایجاد سد در برابر انقلاب و ارزش‌ها دارد اما قطعاً حضور با شکوه ملت در 24 خرداد این بدخواهان را که به ملت و ولایت با چشم توطئه نگاه می‌کنند، کور کرده و ملت ما عظمت خود را بار دیگر نشان می‌دهند/س.

برچسب ها: اردبیل ، تضمین ، حماسه ، اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.