استاندار اردبیل در قدرشناسی از اسطوره فوتبال ایران و جهان در محل اقامت سرخ پوشان به دیدار علی دایی رفت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / اکبر نیکزاد در این دیدار یک ساعته که در محل اقامت سرخ پوشان برگزار شد، اظهار داشت: ورزشکاران اردبیلی با همت مضاعف خود و به برکت دعای خیر مردم ولایی، بارها پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران را در مقابل انظار جهانیان به اهتزاز در آورده‌اند.

وی تصریح کرد: اهالی قدرشناس استان و ملت بزرگ ایران یاد و خاطره شیرین این افتخارات را هرگز فراموش نمی‌کنند.

استاندار اردبیل خاطر نشان کرد: خانواده علی دایی از سال‌ها قبل و در زمانی که وی هنوز دوران کودکی و نوجوانی را سپری می‌کرد به عنوان خانواده‌ای مومن منشأ اقدامات خیر بوده‌اند.

نیکزاد اضافه کرد: این ورزشکار مردمی پس از کسب موفقیت‌های ممتاز ورزشی به سیره ارزشمند خانواده ادامه داده و چه در دوران بازیگری و چه در زمان مربیگری، منشأ سربلندی برای تمام ایران و به ویژه جامعه سرافراز ورزشی شد.

وی با بیان اینکه دایی سبب افتخار ایران و استان اردبیل است، بیان کرد: این چهره سرشناس همیشه در عرصه فوتبال جهان و قاره پهناور آسیا زبانزد بوده و برای ما بسیار مهم است که او همیشه اعلام کرده فرزند ایران و اردبیل است.

استاندار اردبیل یادآور شد: دایی اشخاص متعددی را به فوتبال ایران معرفی کرد و فوتبال دوستان بسیاری با الگوبرداری از دایی وارد فوتبال شدند.

نیکزاد در قسمت دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه دایی در مسایل اجتماعی هم منشأ خیر بوده و در مدرسه‌سازی، کمک به ایتام، دستگیری از نیازمندان، تأمین سرپناه برای مستضعفان و... مشارکت داشته است، ادامه داد: اشخاصی مثل دایی سرمایه‌ای برای تمام کشور می‌باشند.

در این دیدار صمیمی، علی دایی نیز گفت: من هر چه دارم از مردم است و همه داشته‌هایم را خالصانه برای مردم ایران و اردبیل صرف می‌کنم.

وی از استاندار اردبیل خواست تا در بارور شدن استعداد ورزشکاران این استان به ویژه در فوتبال با جذب اسپانسرها و سرمایه‌گذاران همتی والا داشته باشند/س.

برچسب ها: اردبیل ، دیدار ، استاندار ، با ، دایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.