رئیس هیئت وزنه‌برداری مازندران از دعوت بهداد سلیمی و بهادر مولایی به اردوی تیم ملی خبر داد.

رحیمی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت: در فهرست جدید اسامی ملی‌پوشان از فدراسیون برای شرکت در رقابت‌های جهانی، بهداد سلیمی و چهار ورزشکار المپیکی دیگر مشاهده می‌شود.

وی با اشاره به حضور نخستین مربی سازنده بهداد سلیمی در اردوی تیم ملی افزود: قاسم غزالیان از مربیان باتجربه و سازنده مازندرانی برای هدایت ملی‌پوشان به کادر فنی دعوت شد.

رئیس هیئت وزنه‌برداری مازندران در مورد حضور دوباره ملی‌پوشان المپیکی 2012 لندن تصریح کرد:نشستی به منظور برطرف‌شدن اختلاف اخیر بین وزنه‌برداران و فدراسیون در دفتر وزیر ورزش و جوانان برگزار شد و فکر می‌کنم این نشست در برطرف شدن مشکلات تاثیر زیادی داشت.

رحیمی در ادامه از حضور دیگر ملی‌پوشان مازندرانی در اردوی تیم ملی وزنه‌برداری خبر داد و گفت: بهادر مولایی در کنار بهداد سلیمی در دسته 105+ کیلوگرم به عنوان دو مازندرانی در اردوی تیم ملی حضور دارند.

وی در پایان با اشاره به حضور دیگر وزنه‌برداران مازندرانی در اردوی تیم ملی افزود: کیانوش باقری در دسته 62 کیلوگرم، رامین ولی پور در دسته 69 کیلوگرم و امیرحسین فضلی در دسته 94 کیلوگرم به عنوان سه مازندرانی در اردوی تیم ملی نوجوانان هستند./س

برچسب ها: دعوت ، سلیمی ، مولایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.