مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب گفت: توسعه پایدار در صنعت نفت نیازمند گسترش و توسعه زیرساختها است

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان، حميد بورد در مراسم انعقاد دو پروژه نفتی میدان منصوری و فیبر نوری مناطق نفت خیز جنوب اظهار کرد: پروژه‌ هايی كه به امضا رسیده از جمله پروژه های منحصر به فردی هستند که اهداف بزرگی در راستای آنها دنبال می شود.

وی با بیان اینکه در مجموع  345 ميليون يورو برای این پروژه ها هزینه می شود، گفت: قرار داد توسعه میدان نفتی منصوری اولین قرار داد GPCF است که حجم بالایی دارد و در کمترین زمان ممکن به انجام رسیده است.

بورد از حفاری 22 حلقه چاه برای ميدان نفتی منصوری خبر داد و افزود: پيش ‌بينی شده در قالب اين پروژه يك مجموعه بزرگ صنعتی در اين ميدان به ‌و جود آيد.

وی همچنین به پروژه فیبر نوری اشاره کرد و گفت: این پروژه در نوع خود نخستین پروژه ای است که در سطح وزارت نفت اجرا می شود. 

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب تصریح کرد:  پروژه فيبرنوری ضريب ايمنی را افزايش و علاوه بر پهنای باند توانمندی ‌های زيادی را به ما می دهد.

وی انتقال ديتا، انتقال تصوير، فيلم و... را از امکانات این پروژه عنوان کرد و گفت: ارتباطی پایدار و دائمی همراه با استفاده از تکنولوژی ملی جدید از این سیستم حاصل می شود.

بورد با اشاره به ضرورت راه اندازی این پروژه افزود: شبکه فیبر نوری پروژه زیر ساختی است و توسعه پایدار در صنعت نفت نیازمند گسترش و توسعه زیرساختها است./س

برچسب ها: توسعه ، پایدار ، نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.