رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش از قرارگرفتن 40 هزار مدرسه در رنج مدارس هوشمند تا پایان سال تحصیلی و اختصاص 24 میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز مجتمع های آموزشی روستایی خبر داد.

یوسف نوری در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود:اکنون در نقطه ای هستیم که به طور کامل 26 هزار مدرسه در رنج هایی از هوشمند سازی قرار گرفته اند با میانگین 2 کلاس که از این تعداد 36 هزار مدرسه که تعدادی از آن نوبت دوم هستند در حال استفاده است و هدف وزارت آموزش پرورش رساندن این تعداد به 40 هزار مدرسه تا پایان سال تحصیلی است.
وی در ادامه با اشاره به اختصاص اعتبار 24 میلیارد ریالی برای تجهیز مجتمع های آموزش و پرورشی روستایی تصریح کرد؛ در راستای اجرای عدالت آموزش در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و تجهیز مجتمع های آموزشی و پرورشی روستایی ، 24 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته و ابلاغ شده است.
نوری خاطر نشان کرد؛ هدف گذاری وزارت آموزش و پرورش در راستای هوشمند سازی مدارس با همکاری مردم و نهادهای مربوطه به جایگاه مطلوبی رسیده است که سال گذشته تنها سازمان نوسازی 41 میلیارد تومان برای هوشمند سازی مدارس جدید التاسیس سرمایه گذاری کرده که تجهیز شده اند و آموزش های دیده شده در سال گذشت بیش از 4/5 میلیون نفر ساعت بوده که رقم کافی نیست  اما برای شروع مناسب است./ف
برچسب ها: هوشمند ، مدرسه ، آموزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار