استاندار اردبیل گفت: دموکراسی در کشورمان فراتر از ادعای دروغ نظام‌های غربی است که تنها به فکر سودجویی و منفعت‌طلبی هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / اکبر نیکزاد در دیدار با اهالی آبی‌بیگلوی نمین اظهار داشت: افتخار نظام جمهوری اسلامی این است که در طول تاریخ انقلاب اسلامی تمام مسئولان نظام با رأی مستقیم و یا غیرمستقیم مردم انتخاب شده‌اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود انتخابات را از مهم‌ترین برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: انتخابات به مردم ایران عزت داده و جایگاه آنها را در عرصه‌های جهانی و تعیین سرنوشت خویش افزایش داده است.

استاندار اردبیل خاطر نشان کرد: در همه انتخابات ایران اسلامی تصمیم‌ نهایی برای تعیین سرنوشت کشور با مردم بوده و به همین خاطر است که در این مدت تمام نامزدها در دوره‌های مختلف انتخابات خود را تابع استقبال عمومی دانسته و برای جلب رضایت مردم به عنوان ولی نعمتان خود تلاش می‌کنند.

نیکزاد همچنین با اشاره به حساسیت ویژه انتخابات امسال در مقایسه با دوره‌های قبلی انتخابات اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب از انتخابات امسال به عنوان نماد حماسه سیاسی یاد کرده و همه ما مسئولان هم به تبع معظم له خواستار حضور پرشکوه مردم و خلق حماسه در انتخابات 24 خرداد امسال هستیم.

وی هر رأی مردم در این انتخابات را تیری در چشم و قلب دشمنان نظام و انقلاب اسلامی دانست و از مردم خواست در این انتخابات با شور و نشاط و با نیت قرب الی‌ الله شرکت کنند/س.

برچسب ها: اردبیل ، ادعاهای ، دروغین ، غرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.