با بررسی سیستم عامل IOS 7 می توان به چند قابلیت آیفون بعدی پی برد.

به گزارش اورژانس IT باشگاه خبرنگاران،هنوز چند روزی از رونمایی سیستم عامل جدید اپل موسوم به IOS 7 نگذشته ،اما اخبار پیرامون آن همچنان داغ است.یکی از این اخبار قابلیت های آیفون بعدی است که می توان با بررسی این سیستم عامل به برخی از آن ها پی برد.

یکی از این قابلیت ها پیشرفت چشمگیر دوربین در مدل بعدی آیفون است.با توجه به پشتیبانی IOS 7 از دوربین های فول اچ دی و با سرعت فیلم برداری 60 فریم در ثانیه پیش بینی می شود تا آیفون بعدی که با این سیستم عامل کار می کند دارای دوربین بسیار با کیفیت باشد.

قابلیت دیگر که توسط IOS 7 فاش شده است افزودن حسگرهای جدید به آیفون بعدی می باشد.از آن جاییکه که IOS 7 می تواند از حسگر شیب سنج پشتیبانی کند این قابلیت به احتمال زیاد در آیفون بعدی نیز به کار گرفته خواهد شد و حسگر مرتبط با آن روی این تلفن همراه نصب می شود.

برای خاموش کردن نمایشگر آیفون بعدی نیز احتمالا از یک کلید ضامن دار مشابه آی پد مینی استفاده می شود که این کار منجر به سهولت خاموش کردن نمایشگر گوشی خواهد شد.البته چیزی که در IOS 7 به چشم نمی خورد پشتیبانی از ارتباط NFC است.از دیگر ویژگی های فاش شده از مدل بعدی آیفون می توان نمایشگر بزرگتر و قابلیت شارژ بی سیم را نام برد.

برچسب ها: آیفون ، بعدی ، قابلیت ، آی او اس ، هفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار