مخاطبان رسانه ملي در تماس با امور مخاطبان روابط عمومي ديگاه هايشان را درباره مناظره ها بيان كردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي؛ پاسخگوهاي امور مخاطبان روايط عمومي صدا وسيمادر روزهاي برگزاري مناظره‌ها فعال‌تر از هميشه شنواي سخنان مخاطبان در هنگام برگزاري مناظره ها بودند. 
در اين تماس ها جمع كثيري از مخاطبان از برگزاري مناظره ها بخصوص سومين مناظره ابراز رضايت و قدرداني كردند. نظم، هماهنگي، طرح سئوالات متناسب  با موضوع، اجراي خوب مجري برنامه، زيبايي دكور برنامه، پخش مستقيم ورود نامزدها به صداوسيما،اجراي زنده و زمانسنجي دقيق صحبت‌هاي نامزدها از مواردي بود كه مخاطبان با اشاره به آن نحوه اجراي اين مناظره را خوب و روشنگرانه توصيف كرده‌ااند. 
در اين تماس‌ها بيشترين پيشنهادها به برگزاري مناظره هاي بيشتر، اختصاص زمان بيشتر به نامزدها، اعلام شماره پيامكي براي طرح سئوال هاي مردمي و يا تماس تلفني مردم به طور زنده، دعوت از نمايندگان دولت در برنامهبه عنوان مهمان و بالابردن زمان مناظره ها از مهمترين پيشنهادهايي است كه در اين تماس‌ها مطرح شده است. 
از ميان اين تماس‌ها انتقادهايي درباره كوتاه بودن زمان اختصاص داده شده به نامزدها، انگليسي بودن اعداد زمان سنج و نبودن ترجمه آيه دكر برنامه مطرح شده است. /ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار